اخبار داغ

حجت‌الاسلام عالی:

«هفته وحدت» بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام است

«هفته وحدت» بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام است
حجت‌الاسلام عالی با تاکید بر اینکه هفته وحدت بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام است این ایام را فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار مسلمانان در مواجهه با توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام مسعود عالی عصر امروز در همایش بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی در سایه وحدت که در شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است،‌ پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

کارشناس دینی و واعظ مطرح کشور با تاکید بر اینکه هفته وحدت بهترین زمان برای یکپارچگی علیه دشمن مشترک اسلام است این ایام را فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار مسلمانان در مواجهه با توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا دانست.

,

 

,

حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه امروز شاهد افول استکبار جهانی و افزایش قدرت انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: استکبار جهانی در تلاش برای ضربه زدن به پیکره تنومند انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کند ولی همواره برنامه های آنها نقش برآب شده و با شکست رو به رو می شوند.

,

 

,

همایش بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی در سایه وحدت با حضور حجت الاسلام عالی،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، شماری از مسئولان، روحانیون معزز اهل تشیع و تسنن، ائمه جمعه و جماعات و اقشار مختلف مردم در محل سالن ۹ دی این شهرستان برگزار شد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه