اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز مطرح کرد:

بوستان جنگلی هلجرد کمالشهر برای رونق اقتصادی به سرمایه گذار خصوصی واگذار می شود

بوستان جنگلی هلجرد کمالشهر برای رونق اقتصادی به سرمایه گذار خصوصی واگذار می شود
حجت الاسلام علی ارجمند گفت: بوستان جنگلی هلجرد واقع در کمالشهر در دو فاز عملی برای رونق اقتصادی به سرمایه گذار خصوصی واگذار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی ارجمند نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بوستان جنگلی هلجرد واقع در کمالشهر در دو فاز عملی اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: فاز اول آن حدود ۲۳۴ هکتار است که از حدود ۲۰ سال گذشته این زمین در اختیار شهرداری قرار گرفته است اما هنوز در مورد نحوه مدیریت، میزان برخورداری، تغییر کاربری، سرمایه گذاری و... تصمیم گیری نشده است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: در چند روز اخیرجلسه ای مبنی بر اینکه چطور بخش خصوصی می تواند در آنجا سرمایه گذاری کند، گذاشته شد.
,
 
,
حجت الاسلام ارجمند گفت:سرمایه گذار باید سازه های سبکی در این محل ایجاد کند که ارزش اقتصادی و درآمدزایی برای شهرداری و بخش خصوصی داشته باشد و هم اینکه مالکیت منابع طبیعی در آنجا حفظ شود و در عین حال گسترش پیدا کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه ادامه داد: در این جلسه حسین کمال زاده مدیر عامل مجمع آب خیزداری استان البرز اعلام کرده اند که می خواهند در راستای افزایش بی آبی و کنترل آب های موسمی و فصلی، کار آبخوان داری و آبخیز داری را در این منطقه پیاده کنند که آب های سطحی را جمع آوری کرده تا بتوانند پوشش گیاهی بیشتری را در این محل ایجاد کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با آب های ذخیره شده تعداد بیشتری از درختان کاشته می شود و پس از تکمیل فاز اول به سمت فاز دوم که در مجموع ۵۰۰ هکتار است، بروند.
,
 
,
بر اساس متن جلسه قرار است کارشناسان شهرداری و منابع طبیعی در مورد جزئیات تفاهم نامه اظهار نظر کنند و متن نهایی توسط رئیس شورای شهر کمالشهر و مدیر کل منابع طبیعی امضاء شود.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه