اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن:

وجود ۳هزار واحد خسارت‌دیده در اندیکا/ رئیس‌جمهور دستورات فوری داد

وجود ۳هزار واحد خسارت‌دیده در اندیکا/ رئیس‌جمهور دستورات فوری داد
رئیس بنیاد مسکن گفت: بر اثر وقوع زلزله تعداد سه هزار واحد در اندیکا خسارت دیده‌اند و بر این اساس رئیس‌جمهور دستوراتی را به قید فوریت صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نیکزاد ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران از دستور فوری رئیس‌جمهور برای بازسازی و مقاوم‌سازی منازل خسارت‌دیده این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: دستور رئیس‌جمهور بر این اساس است که بنیاد مسکن منتظر مصوبات لازم در این زمینه نماند و به‌طور فوری کار را آغاز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بر اساس همین دستور، بنیاد مسکن وارد عمل شد و در منطقه حضور پیدا کرد و تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت را انجام داد؛ اکنون حدود ۳ هزار واحد خسارت‌دیده در اندیکا وجود دارد که یک هزار واحد باید تخریب و نوسازی شود و ۲ هزار واحد دیگر با پرداخت اعتبارات قابل تعمیر و مقاوم‌سازی هستند.
,
 
,
رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه بحث تشکیل پرونده‌ها نهایی و آواربرداری واحدهای خسارت‌دیده شروع شده بیان کرد: در بحث تأمین و ارسال مصالح ساختمانی شرکت‌های تابع بنیاد وارد عمل شدند و هم اکنون مقداری مصالح از جمله میل‌گرد به سمت منطقه حمل شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه