اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

آیت‌اللّه رئیسی اعتماد عمومی بین مردم را بالا برده است/ سفرهای استانی؛ تزریق امید در دل جامعه

آیت‌اللّه رئیسی اعتماد عمومی بین مردم را بالا برده است/ سفرهای استانی؛ تزریق امید در دل جامعه
محمدعلی ضابطی گفت: روحیه دولت مردان گذشته تکیه بر غرب و وصل کردن مشکلات به تحریم بود اما روحیه دولت سیزدهم تکیه بر توان داخلی و حل مشکلات مردم در راس امور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه آیت الله رئیسی اعتماد عمومی را در جامعه بالا برده است، گفت: رییس جمهور از ابتدای فعالیت خود سفرهای استانی را در دستور کار قرار داده، این در حالی است که دولت یازدهم و دوازدهم در طول مدیریت خود بسیار کم تحرک بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدعلی ضابطی ادامه داد: سفرهای استانی در مناطق محروم کشور و پیگیری مشکلات مردم، روحیه امید را در جامعه تزریق کرد.
,
 
,
وی افزود: رویکرد انفعالی ۸ ساله دولت پیشین باعث بی اعتمادی مردم به مسئولین شده بود که حضور رییس جمهور مردمی و انقلابی بین مردم، واکسیناسیون منظم و بدون وقفه برای فروکش کردن ویروس کرونا و نظارت مستمر بر وضعیت بازار برای کنترل قیمت ها اعتماد از دست رفته را برگرداند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: روحیه دولت مردان گذشته تکیه بر غرب و وصل کردن مشکلات به تحریم بود اما روحیه دولت سیزدهم تکیه بر توان داخلی و حل مشکلات مردم در راس امور است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی تحول بسیار خوبی را در نوع ارتباط بین مسئولان و مردم ایجاد کرده و تقویت رابطه بین مردم و دولت منجر به افزایش سطح اعتماد عمومی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه