اخبار داغ

لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر| مارال چوب همدان قهرمان شد

لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر| مارال چوب همدان قهرمان شد
رقابتهای لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر با قهرمانی مارال چوب همدان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان دختر باشگاههای کشور که از صبح روز ۲۸ مهر ماه به مدت ۲ روز به میزبانی استان همدان در جریان بود، با کسب سکوی قهرمانی مارال چوب همدان به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دقایقی قبل در گام پایانی این مسابقات مابین آکادمی شعاری و مارال چوب همدان، تیم میزبان با غلبه ۴ بر ۲ بر حریف مازندرانی خود موفق شد سکوی قهرمانی را به نام خود ثبت کند.
,
 
,
مارال چوب همدان که در دور اول مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد در گام دوم با غلبه بر هیئت تنیس روی میز بوشهر موفق شد به مرحله نهایی راه یابد.
,
 
,
قهرمان مسابقات با ترکیب شیما صفایی، صبا سراجی، نیلیا نقیبی، مبینا اصلانی، کوثر فتاحی، نازنین مرتضایی به سکانداری زهره ابوطالبیان و سرپرستی هدیه آقامحمدی در این رقابتها حاضر بود.
,
 
,
آکادمی شعاری بابل نیز پس از عبور از شرکت نصر و بیمه خاورمیانه داراب پا به فینال گذاشت و در یک بازی برابر به مقام دوم این مسابقات دست یافت.
,
 
,
هیئت تنیس روی میز بوشهر در دور اول جدول حذفی با عبور از آرد گل گلستان به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با پذیرش شکست از مارال چوب همدان، بر سکوی سوم ایستاد.
,
 
,
بیمه خاورمیانه داراب نیز که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله بعد در تقابل با آکادمی شعاری بابل پذیرای شکست شد و بر جایگاه سوم مشترک ایستاد.
,
 
,
در روز نخست این رقابتها ۹ تیم حاضر ابتدا در ۳ جدول مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند، سپس ۶ تیم مارال چوب همدان، بیمه خاورمیانه داراب، هیئت تنیس روی میز بوشهر، آرد گل گلستان، آکادمی شعاری بابل، شرکت نصرهیئت شهریار وارد جدول حذفی شدند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه