اخبار داغ

دیدار مسئولین ورزش با خانواده شهید ورزشکار اهل تسنن بهروز دورخ

دیدار مسئولین ورزش با خانواده شهید ورزشکار اهل تسنن بهروز دورخ
سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی به دیدار شهید ورزشکار اهل تسنن رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، ظهر امروز جمعی از مسئولین ورزش کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی که مغرن شد با هفته وحدت به دیدار خانواده ی شهید ورزشکار اهل تسنن شهید پاسدار بهروز دورخ رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این دیدار که با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، بنی تمیم مدیرکل فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جگعی از مسئولین ورزش  برگزار شد، از خانواده محترم این شهید بزرگوار تقدیر به عمل آمد.
,
 
,
در حاشیه این مراسم کلهر معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از کارهای دشمن اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی است و به همین دلیل برای من مهم بود که حتما در هفته‌ تربیت بدنی که مقارن با هفته وحدت شده، خدمت خانواده شهدای اهل تسنن برسیم تا نشان دهیم این پیوند محکم و ناگسستنی است. خیلی خوشحالم که در ابتدای مسیر کاری ما توانستیم خدمت خانواده شهدا برسیم.
,
 
,
میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهید گفت: برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار در تمام کشور همزمان در حال برگزاری است.
,
وی افزود: ورزش هم امری دینی است خوشبخت بودیم که خدمت خانواده شهید رسیدیم.
,
 
,
پاسدار شهید بهروز دورخ متولد ۱۳۳۶ در شهر سنندج است که در راه پاسداری از ارزش ها و حفاظت از این مرز و بوم در تاریخ ۱۳۷۱/۴/۲۳ به درجه رفیع شهادت رسید. این شهید بزرگوار دارای ۶ فرزند می باشد و در رشته های ورزش زورخانه ای و باستانی،  کشتی، بدنسازی و کوهنوردی فعالیت داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه