اخبار داغ

سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان:

روال ثبت سمن ها قطعا کوتاه تر خواهد شد/ ستاد فعالیت های جهادی تشکل های جوانان تاسیس می شود

روال ثبت سمن ها قطعا کوتاه تر خواهد شد/ ستاد فعالیت های جهادی تشکل های جوانان تاسیس می شود
یامین پور گفت: به دنبال تاسیس ستاد فعالیت های جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان هستیم و طرح اولیه آن انجام شده است تا بتوان حمایت های بیشتری از تشکل های جوانان در کشور بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ وحید یامین پور سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست وزیر ورزش دولت سیزدهم با سمن های ورزشی استان مرکزی، گفت: روال ثبت سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در حال بازنگری است و قطعا این روال کوتاه تر خواهد شد. خصوصا اگر آیین نامه اجرایی وزارت خانه ابلاغ شود این موضوع سرعت بیشتری به خود می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: جنس فرهنگی سمن های استان مرکزی بسیار پر رنگ است و با پیشنهادی که ارائه شد برای اینکه بتوان این استان را قطب فعالیت های فرهنگی سمن های جوانان در کشور قرار دهیم موافق هستیم و برای این موضوع برنامه ریزی خواهیم کرد.
,
 
,
یامین پور ادامه داد: به دنبال تاسیس ستاد فعالیت های جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان هستیم و طرح اولیه آن انجام شده است تا بتوان حمایت های بیشتری از تشکل های جوانان در کشور بیفتد.
,
 
,
سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حمایتی که از سمن های جوانان استان مرکزی طی یک سال و نیم انجام شده است در حدود یک میلیارد و ۱۰۰میلیون بوده است که این سهم از متوسط حمایت ها در کشور پایین تر است. دو اتفاق ممکن است افتاده باشد، اول اینکه ظرفیت جذب این اعتبارات وجود نداشته است. اتفاق دوم اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان مقداری از اعتبارات را به سمت فعالیت های ورزشی سوق داده باشد.
,
 
,
وی بیان کرد: البته این تنها حمایتی نبوده که در استان از جوانها صورت گرفته است. چرا که طرح هایی مانند منش و سرباز ماهر که در استان صورت گرفته هزینه های بسیاری را شامل می شود. ولی در مجموع انتظار بیشتری از استان مرکزی به عنوان یکی از قطب های صنعت کشور می رود.
,
 
,
سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه جدی به ستاد ساماندهی امور جوانان، گفت: متاسفانه در شش ماه اخیر جلسه این ستاد به ریاست استاندار مرکزی تشکیل نشده است در حالی که این ستاد می تواند حلقه وصل جوانان به حکمرانی باشد و باید جدی گرفته شود. لذا بایستی در ادامه استانداران را ملزم به توجه ویژه به این ستاد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه