اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان در اراک:

تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه از تکالیف وزارت ورزش است

تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه از تکالیف وزارت ورزش است
سجادی اظهار کرد: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک گفت: بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش در استان ها و خسته نباشید و خداقوت به مجموعه ورزشی استان ها دلیل عمده سفرهای استانی است که در سفر به استان مرکزی یک سفر پربار و پرترافیک و یکی از کامل ترین سفرهای استانی بنده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
سجادی اظهار کرد: وضعیت موجود استان از لحاظ اماکن ورزشی وضعیت نسبتا خوبی است البته برخی شهرستان ها نیاز به تقویت و تامین منابع دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی در دره گردو اراک با هدف توسعه و‌تعمیم روحیه نشاط و شادابی و تشویق مجدد مردم به ورزش همگانی برگزار شد.
,
 
,
وزیر ورزش ادامه داد: علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی کادر درمان و دولت در مهار بیماری کرونا اما همچنان بیماری کامل از بین نرفته  و باید رعایت پروتکل ها را در دستور کار قرار داد تا در کنار رعایت پروتکل ها بتوان شاید فعالیت اماکن ورزشی باشیم.
,
 
,
وی افزود: مدت زیادی از مردم تقاضا داشتیم در منزل بمانند و خوشبختانه الان که واکسیناسیون شرایط بهتری پیدا کرده علاقه مند هستیم فعالیت های ورزشی روال عادی خود را پیدا کند اما باید مراقب باشیم عادی انگاری صورت نگیرد.
,
 
,
سجادی اظهار کرد: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.
,
 
,
وی گفت: ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است و علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه های درمان نیز موثر است و در دنیا نیز بر این ورزش همگانی توجه زیادی شده است.
,
 
,
سجادی بیان کرد: باید از طریق ورزش پیشگیر از بیماری ها باشیم و اگر پیشگیرانه بودن مدنظر قرار گیرد حتما یکی از تکالیف ما میتواند ورزش باشد.
,
 
,
وی اظهار کرد: به نوجوانان و جوانان ورزش ،سحرخیزی، نظافت و عبادت در اول وقت را توصیه میکنم و با این امر به ورزش مادام‌العمر می رسیم.
,
 
,
وزیر ورزش یادآور شد: امروز دنیا به این مهم رسیده که نهضت به‌زیستی از طریق ورزش و فعالیت بدنی دستورکار است و جمهوری اسلامی نیز نشان داده همواره می‌تواند بهترین باشد.
,
 
,
سجادی بیان کرد: ما وزارت ورزش و جوانان در ادامه نهضت خدمت رسانی نیز برای دستیابی به موفقیت از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم کرد.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در سال پیش رو رسالتی که برای ورزش و جوانان برنامه ریزی شده میتواند موفقیت های خوبی در کشور ایجاد کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آماده سازی این پیست تارتان سال ۹۹ شروع و سال جاری به اتمام رسیده و  ۷۰ میلیاردریال از منابع ملی و استانی برای آن هزینه شده و زیربنای این پیست ۷۲۰۰ فضای سرباز است.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه