اخبار داغ

کارت واکسن برای تماشاگران سینما لازم است؟

کارت واکسن برای تماشاگران سینما لازم است؟
در شرایطی که حرف از ارائه کارت واکسن در مکان‌های عمومی و کمک به قطع زنجیره همه‌گیری کروناست، دستورالعملی برای ورود تماشاگران دارای کارت واکسن به سینماها صادر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدقاصد اشرفی در پاسخ به سوال مبنی براینکه آیا ابلاغیه‌ای درباره پذیرش تماشاگران با کارت واکسن به سینمادارها صادر شده است؟‌ گفت:‌ چنین مسئله‌ای تاکنون مطرح نبوده ولی سینما تماشاگری ندارد که به این کار نیاز فوری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او افزود: بیشتر فیلم‌هایی که روی پرده اکران می‌شوند ضعیف هستند و در حال حاضر حتی ۵۰ درصد ظرفیت مجاز سالن‌ها هم پر نمی‌شوند و حضور تماشاگران به پنج تا شش درصد می‌رسد که تقریبا در خیلی از سینماها روزانه کمتر از ۱۰ تماشاگر است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فیلم «دینامیت» در چند وقت اخیر تماشاگرانی را به سینماها جذب کرد، گفت: فعلا منتظر هستیم که اکران فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی و «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی از ابتدای آبان آغاز شود. 
,
 
,
او یاداور شد که قرار بود فیلم «گشت ارشاد ۳» از پنجم آبان اکران شود ولی تاریخ دقیقی هنوز مشخص نشده است.
,
 
,
در حال حاضر فیلم‌های «پوست»، «دینامیت»، «درخت گردو»، «گیسوم» و «کله پوک» از جمله فیلم‌های در حال اکران هستند و سینمادارها امیدوارند با اکران فیلم‌ جدید اصغر فرهادی و نیز گشت ارشاد ۳ فصل آشتی مخاطب با سینما پس از حدود دو سال آغاز شود.
,
 
,
سالن‌های سینما از اسفند ۹۸ که با شیوع کرونا تعطیل شدند، در مدت بیش از یک سال و نیم گذشته بارها با تعطیلی و بازگشایی روبرو بودند ولی عدم رضایت صاحبان فیلم‌های آماده اکران به نمایش فیلم‌های خود سبب شد سالن‌های سینما در هنگام فعالیت هم مخاطب زیادی نداشته باشند و همین ورشکستگی و تمایل به تغییر کاربری برخی سینماها را نیز در پی داشته است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه