اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خراسان رضوی مطرح شد؛

اعتماد و اتکا به توان داخلی کشور، عامل خنثی سازی تحریم ها است/ اعتماد به ظرفیت داخلی باید باور مسئولان کشور باشد

اعتماد و اتکا به توان داخلی کشور، عامل خنثی سازی تحریم ها است/ اعتماد به ظرفیت داخلی باید باور مسئولان کشور باشد
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر اهمیت اعتماد به توان داخلی و لزوم توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور از سوی مسئولان تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز نماز سیاسی و عبادی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و اهم موضوعات به شرح ذیل مطرح شد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه مشهد: دشمن از وحدت شیعه و سنّی هراس دارد

, امام جمعه مشهد: دشمن از وحدت شیعه و سنّی هراس دارد,

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: عیب پوشی همسایه یکی از اصول مهم همسایه‌داری و مصداق تقوای عملی است.

,

وی افزود: وجود مقدس امام سجاد(ع)، نیز بر این مهم تاکید دارند و می‌فرمایند یکی از حقوق همسایه این است که اولا آنچه کار پنهانی همسایه است برملا نشود و رازپوشی بسیار مهم است.

,

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: فضای مجازی از ابزارهای گناه و تضییع حقوق دیگران شده؛ اینکه عیوب دیگران را در این فضا مطرح کنید بالاترین ظلم است. این گناهی نیست که با استغفار هم برطرف شود و از مظالمی است که قابل جبران نیست. عده‌ای به ما می‌گویند در فلان فضای مجازی فلان کار را کردیم، شما ما را حلال کنید.

,

وی خاطرنشان کرد: اشتباه است آبروی مسلمانی را ببرید و توهین کنید و بخاطر یک موضع سیاسی علیه ضدانقلاب، او را سرکوب کنید و ژست سیاسی آکادمیک بگیرید و این چرندیات دشمن را توسعه دهید؛ این ظلم است و با «ببخشید» و «حلال کنید»؛ تمام نمی‌شود. حق الناس باید جبران شود.

,

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و سالروز ولادت باسعادت امام صادق(ع) بیان کرد: در میلاد رسول الله(ص) حوادث شگرف در روی کره زمین اتفاق افتاد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان عنوان کرد: هر کس که پیامبر را قبول دارد باید در کنار یکدیگر بایستند و با دشمن بجنگند. دنیای کفر و الحاد دست به دست یکدیگر داده‌اند و در مقابل این دنیای کفر یک جبهه و یک صف بیشتر وجود ندارد و آن جبهه و صف انقلاب اسلامی ایران است و همه باید دست به دست یکدیگر داده و با دشمن بجنگند و وحدت برای این است.

,

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: دشمن نیز از این اتحاد هراس دارد که از پس مسلمانان برنیاید؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد؛ هفته وحدت امسال ما مقارن با سالروز شهادت شهدای وحدت در سرزمین بلوچستان است. دشمن با عوامل مزدور جنگ نیابی خود به مصاف رزمندگان وحدت می‌رود زیرا از اتحاد مسلمانان وحشت دارد. شهید شوشتری و شهید محمدزاده در مقاطع مختلفی در سرزمین بلوچستان بودند اما در لحظه‌ای آنها را به شهادت رساند که با مولوی‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند زیرا از وحدت هراس داشتند و نمی‌خواستند این جریان عظیم عملیاتی شود. وحدت ضد آمریکاست و دشمن را متوقف می‌کند و در جبهه اسلام ستیزی شکستشان می‌دهد.

,

وی گفت: دشمن از روز اول درصدد این بود که بر ما و دین ما مسلط شود و همه چیز ما را بگیرند؛ چهارم آبان سالروز سخنرانی امام(ره) علیه کاپیتولاسیون است. خیلی از عزیزان ما در نسل‌های اخیر انقلاب، تاریخ انقلاب را نمی‌دانند و به آن توجه ندارند. جمله تاریخی امام علیه کاپیتولاسیون مردم را بیدار کرد و قصه به تبعید امام منجر شد.

,

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: نتیجه این کاپیتولاسیون و یکی از آثارش این بود که چند ماه بعد در تهران، در خیابان پاسداران امروز که آن روز خیابان سلطنت آباد بود؛ از جنوب خیابان به سمت شمال خیابان، یک اتومبیل حامل 5 جوان ایرانی در حال عبور بود و یک زن مست آمریکایی این 5 جوان را با خودرو زیر گرفت؛ روزنامه کیهان آن روز که دست عوامل نظام ستمشاهی بود به عنوان خبر نوشت یک زن مست آمریکایی 5 جوان ایرانی را کشت و این زن مست آمریکایی به دادگاه شکایت کرد و دادگاه روزنامه را محکوم کرد! شما جوانان در مورد وضعیت ما در قبل انقلاب چه می‌دانید؟ این مملکت 42 سال است با قدرت فریاد می‌زند مرگ بر آمریکا.

,

 

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد: سفر سرلشکر باقری یک دیپلماسی فعال دفاعی و مانور نظامی است

, امام‌جمعه خلیل‌آباد: سفر سرلشکر باقری یک دیپلماسی فعال دفاعی و مانور نظامی است,

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: سفر سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح با دعوت روسای ستاد کل نیروهای مسلح پاکستان و سوریه انجام شد که پیام مهمی را به دشمنان ایران ارسال کرد.

,

وی با بیان اینکه سرلشکر باقری در گذشته به سوریه و ترکیه سفر کرده بود، خاطرنشان کرد: سفر بالاترین مقام نظامی یک کشور در مدتی کوتاه با رویکرد امنیتی و نظامی هشدارهای روشنی برای دشمنان کشور و مزدوران وابسته به آنان به دنبال دارد و یک نوع مانور نظامی و امنیتی برای منطقه محسوب می شود که موجب بالا رفتن ضریب امنیتی کشور خواهد شد.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه این سفرها یک نوع دیپلماسی فعال دفاعی وجود دارد که زمینه را برای مبارزه با تروریست و حل بحران های منطقه خاورمیانه فراهم می کند، تصریح کرد: رزمایش مشترک دریایی با روسیه، فراهم شدن رزمایش مشترک با پاکستان نشان دهنده تامین امنیت بالای ایران اسلامی است.

,

وی با اشاره به 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اذعان کرد: تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به نوعی تقویت ارتش و نیروهای مسلح در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و همچنین تقویت قوای دفاعی کشور است و ارتشی که پادگان های او حسینیه باشد شکست ناپذیر است. 

,

ناهیدی ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) اظهار داشت: زمانی که پیامبر اکرم (ص) قدم به دنیا گذاشت، طاق کسری به لرزه در آمد و فرو ریخت و همچنین آتشکده هزار ساله فارس خاموش شد و در آن روزها علم ساحران باطل شد.

,

وی با اشاره به هفته وحدت، خاطرنشان کرد: ثمرات و برکات وحدت میان مسلمانان بسیار روشن است و با تمام گفتگوهایی که درباره اثرات وحدت می توان گفت ولی هنوز اثر واقعی و اهمیت آن نیز شناسایی نشده است و باید بدانیم که وحدت منشأ قدرت محسوب می شود.

,

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه وحدت موجب استحکام و تقویت مسلمانان است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند که افراد با ایمان نسبت به یکدیگر همانند اجزاء یک ساختمان هستند و هر یک در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن یک ساختمان مستحکم می شوند و اگر مسلمانان متحدد باشند می توانند استحکام داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه باید به معنای واقعی وحدت که به یکی شدن است پی ببریم و وحدت به معنای شیعه یا سنی شدن نیست بلکه همبستگی مسلمانان با وجود اختلافاتی که دارند مد نظر است، اذعان کرد: وحدت در رفتارهای سیاسی نیز از جمله اهداف وحدت بین مسلمانان است و نباید بگذاریم دشمن از اختلافات سوء استفاده کند و مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

,

 

,

امام جمعه کوهسرخ: اعتماد به ظرفیت های داخلی باید باور مسئولان کشور باشد

, امام جمعه کوهسرخ: اعتماد به ظرفیت های داخلی باید باور مسئولان کشور باشد,

حجت الاسلام رضایی تولایی، امام جمعه کوهسرخ، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی در اعتراض به پذیرش کاپتولاسیون در سال 1343 گفتند که برخی خیال می کنند آمریکا پشت و پناه است در حالی که آمریکا از شما نفت و نفع م یخواهد و الا در جایی که گرفتار شویم هیچ به داد ما نخواهند رسید.

, .,

وی با بیان اینکه این سری قضایا به معنای تحمیل حاکمیت و سلطه غرب و آمریکا نظیر سند 2030 و قوانین ظالمانه دیگر است، خاطرنشان کرد: رابطه ابرقدرت ها با کشورهای به قول خود آنها جهان سومی، رابطه ارباب و رعیت است و خوی استبداد و استکباری همین است.

, .,

امام جمعه کوهسرخ با تاکید بر اینکه دستور رئیس جمهور به معاون اول خود راهبرد خنثی سازی تحریم ها که این راهبرد در دست ما است، تصریح کرد: وظیفه دولت اولویت و اکثریت تلاش برای خنثی سازی تحریم ها است که متاسفانه دولت قبل با اولویت نگاه به غرب چشم و دل خود را به رفع تحریم ها گذاشته بود که این رفع تحریم ها به دست دشمن است.

, .,

وی همچنین ادامه داد: باور مسئولان کشور باید عدم اعتماد به دشمن غدار و مکار، اتکاء و اعتماد به ظرفیت های داخلی، پیمان های پول و مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و شرکاء راهبری، استفاده از ظرفیت دول شرق و پیمان شانگهای، تقویت دیپلماسی منطقه ای، کم رنگ کردن نقش دلار در اقتصاد و توسعه صنایع پتروشیمی و پالایشگاه های ستاره خلیج و برداشتن گام های عملی بر اساس یک نقشه راه دقیق نظیر کاهش وابستگی به نفت، جایگزینی صنایع سود آور و گسترش و اصلاح صنعت کشاورزی و معادن باشد.
وی با اشاره به رزمایش های ترکیبی در منطقه، اذعان کرد: در کنار حوادث و تنش های مرزهای شمالی و حوادث افغانستان و تحرکات جبهه استکبار، نگاه راهبری ایران به ترکیبی از اقدامات دیپلماتیک، سیاسی، امنیتی و نظامی و رسانه ای به منزله علمیات ایذایی دشمن را ناکام گذاشته است.

, .,
,

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه سفرهای راهبری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای همگرایی در منطقه به پاکستان و روسیه باعث ارتقاء ضریب امنیت داخلی می شود، عنوان کرد: در یک جنگ چند ضلعی و هوشمندانه با طعم امنیتی نظامی و عملیات روانی، فرماندهی واحدی در جنگ اقتصادی داریم.

, .,

 

,

امام جمعه سرخس:منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان نرسیده است

, امام جمعه سرخس:منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان نرسیده است,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات تاریخ ساز امام راحل بود که بخش عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

,

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز وحدت یکی از گفتمان‌های غالب در ایران اسلامی است، افزود: وحدت یک دستور الهی و قرآنی است؛ تامل در وحدت راهگشا است و از هر چه بوی اختلاف بدهد باید پرهیز کنیم.

,

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: یکی از نقشه‌های دشمن تنش‌های مذهبی و قومی و قبیله‌ای است؛ حملاتی که به مساجد شیعیان افغانستان و شیعیان لبنان در چند روز اخیر شد، نشان می‌دهد پروژه‌ای از سوی استکبار جهانی علیه وحدت مسلمانان تدارک دیده شده است.

,

وی تصریح کرد: در جریان حمله به شیعیان لبنان کسی که به سوی مردم تیراندازی می‌کرد، آمریکایی بود، این یعنی نقشه‌ای هماهنگ از سوی استکبار دیده شده است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: داعشی‌های مسیحی ۱۵ سال است که به دنبال راه انداختن جنگ داخلی در لبنان هستند و در ربایش حاج احمد متوسلیان هم مقصر اصلی همین‌ها بودند.

,

امام جمعه سرخس ادامه داد: در حمله به مسجد شیعیان قندوز ۲۰۰ نفر از شیعیان افغانستان شهید شدند؛ مردم افغانستان نباید اجازه بدهند نیروهای نیابتی آمریکا به وحدت مسلمانان خدشه وارد کنند.

,

وی افزود: باید سرسپردگان صهیونیست‌ها در کشورهای اسلامی سرکوب شوند؛ هر جا نیروهای نیابتی آمریکا و اسرائیل هستند، آنجا مردم روی آرامش نمی‌بینند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: جوانمردی از صفات اصلی ورزشکاران است؛ همه مسئولان و مردم باید ورزش و ورزشکاران را حمایت کنند؛ بهترین راه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، توسعه ورزش است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: قهرمانان و مدال‌آوران خوبی در شهرستان سرخس داریم که مسئولان باید در بحث اشتغال آن‌ها فکری اساسی کنند.

,

امام جمعه سرخس در ادامه اظهار کرد: بنده از طرف مقام معظم رهبری بار دیگر به عنوان خادم مردم سرخس انتخاب شدم و این توفیق را مدیون مردم و بزرگان شهرستان هستم.

,

وی با بیان اینکه رویکرد ما تعامل با دلسوزان نظام است، گفت: وضعیت شهرستان سرخس در همه ابعاد از جمله اقتصاد، بیکاری و زیرساختی مطلوب نیست و همه مسئولان باید تلاش کنند شهرستان به وضعیت مطلوب خودش برسد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: متاسفانه منافع منابع اقتصادی سرخس به مردم این شهرستان که صاحبان اصلی و مرزبانان این مرز و بوم هستند، کمتر رسیده است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات سرخس مطالبه‌گری صحیح مردم از مسئولان و هماهنگی و وحدت است، گفت: مسئولانی که کارآمد، انقلابی و پویایی و تحرک داشته باشند، قطعا مورد حمایت ما هستند.

,

 

,

امام‌جمعه قوچان: نتیجه مصوبات سفر استاندار قبلی به قوچان اعلام شود

, امام‌جمعه قوچان: نتیجه مصوبات سفر استاندار قبلی به قوچان اعلام شود,

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعه قوچان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با گرامیداشت وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: هفته وحدت از ابتکارات امام راحل بود که به خاری در چشم دشمنان اسلام تبدیل‌شده است.

, .,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت وحدت و تحقق واقعی آن در میان مسلمین جهان، بیان کرد: اگر میان مسلمانان جهاد اتحاد و یکپارچگی وجود داشته باشد دیگر مسائل و مشکلات امروزی که این جامعه به آن مبتلا شده‌اند بروز پیدا نمی‌کند.

, .,

خطیب جمعه قوچان یادآور شد: حادثه هفته گذشته در قندهار افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان بدون هیچ جرم و جنایتی همانند هفته قبل‌تر نشان از دست داشتن ایادی استکبار و مزدوران آن‌ها در این جنایت دارد.

, .,

وی تأکید کرد: اگر جامعه اسلامی و کشورهای مسلمان در قبال این جنایت هولناک در افغانستان و حتی دیگر کشورها سکوت نکنند و آن را محکوم نمایند دیگرکسی جرئت پیدا نمی‌کند به مسلمانان تعرض نماید.

, .,

هراتی مطلق بابیان اینکه آمریکا یک روز داعش و یک روز هم مجاهدین خلق را علیه کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌دهد تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند، گفت: اگر امروز در گوشه و کنار دنیا اتفاقی همچون حادثه افغانستان رخ می‌دهد مسبب این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است.

, .,

وی خاطرنشان کرد: بر سر راه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی وجود داشته که باید این مسائل برای جوانان بازگو شود.

, .,

امام‌جمعه قوچان با اشاره به انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی و تأکید بر اینکه نظری از انسان خدوم و زحمتکش این استان بوده و امتحان خود را در سمت قبلی پس داده است، بیان کرد: استاندار قبلی خراسان رضوی سفری 19 ساعته به شهرستان قوچان داشتند و مصوباتی را هم در راستای پیشرفت عمران و آبادانی این شهرستان انجام دادند که باید فرماندار قوچان گزارشی از نتیجه این مصوبات و سرانجام آن ارائه دهد.

, .,

 

,

امام جمعه رشتخوار: اعتماد و اتکا به توان داخلی کشور، عامل خنثی سازی تحریم ها است

, امام جمعه رشتخوار: اعتماد و اتکا به توان داخلی کشور، عامل خنثی سازی تحریم ها است,

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب(ع) شهر رشتخوار با تبریک ولادت نبی مکرم اسلام، با اشاره به تمایل کشور عربستان در راستای ارتباط با ایران اسلامی، گفت: یکی از مسائلی که در محافل و مجالس سیاسی امروز مطرح است، نیاز عربستان در حوزه های گوناگون با ایران اسلامی است، که چندین مرتبه ال سعود برای این ارتباط با ایران به طرق مختلف اقدام کرده است.

,

وی در ادامه در رابطه با این موضوع و علت تمایل کشور عربستان با ایران اسلامی، افزود: یکی از دلایل آن دلیل بین المللی است، در شرایط که ترامپ در گذشته به عنوان گاو شیرده از عربستان نام می برد و از امتیازات این کشور استفاده کرد، امروز جوبایدن جایگاهی برای عربستان قائل نیست، لذا عربستان به دنبال ارتباط با کشورهای منطقه است.

,

حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه رشتخوار در ادامه و در رابطه با این تمایلات کشور عربستان در شرایط کنونی، بیان داشت: عربستان اکنون در باتلاق جنگ یمن گیر کرده است، امروز آل سعود به زانو درآمده است، ذخایر ارزی آل سعود تقلیل پیدا کرده و پالایشگاه های این کشور در تیر دست قرار گرفته است، و دلیلی دیگر این ارتباط در سطح داخلی است، برنامه ریزی برای اقتصاد داخلی خود این کشور است، این صادارات نفتی درحال کم شدن است لذا به دنبال اقتصاد غیر نفتی است، همچنن با توجه به عملکرد منفی عرب ها این عملکرد باعث ایجاد تنفر در جامعه و بین الملل شده و  یک چهره خشن در جامعه بین المللی داشته که امروز آل سعود به دنبال حذف آن هستند.

,

امام جمعه رشتخوار در رابطه با بحث خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمن تصریح کرد: موضوع رفع تحریم ها، توسط دشمن صورت می گیرد، ولی خنثی سازی تحریم‌ها باید توسط ظرفیت های داخلی و نخبگان ما انجام شود، این جوانانی که نعمت های برای نظام و مردم هستند، امروز این تحریم باید توسط این عزیزان خنثی و بی اثر شود.

,

وی با تاکید بر اینکه باید با تلاش همه جانبه همه مسئولان در راستای تقویت و رفع مشکلات کشور در تلاش باشند، یادآور شد: متاسفانه کشور ما در برخی از جایگاه ها مسئولینی دارد، که به نحوی کارشکنی میکنند، امروز تمام مسئولان ما باید قدردان این دولت انقلابی باشند، دولت و رئیس جمهوری که سرزده در مناطق مختلف حضور پیدا میکند و مردم قدردان این زحمات هستند، باید کابینه دولت در راستای حل مشکلات راه و مسیر ریاست جمهوری را ادامه دهند، برخی از مسئولان بخاطر اینکه در حال رفتن هستند برخی از شهرستان‌ها را با بی برنامه گی مواجه کردند.

,

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه این مطلب، افزود: باید امروز این فرصت را غنیمت بشماریم و با تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم احیای کشور و شرایط کنونی تلاش کنیم.

,

وی در رابطه با بحث خنثی سازی تحریم ها، تصریح کرد: اولین قدمی که در این رابطه باید برداشته شود در مباحث اقتصادی است، مسئولان ما باید توجه داشته باشند، عدم اعتماد به دشمن سال های سال دشمن ما رو معتل کرده است، در دولت قبل ثابت شد، دشمن قابل اعتماد نیست، امروز مسئولان ما باید اتکا به توان داخلی کشور داشته باشند، تمامی مبتکرانی که کاری از دستشان بر می آید، امروز پیوسته برای حل مشکلات کشور باید تلاش کنند.

,

حجت الاسلام جهانشیری در ادامه گفت: اگر به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها هستیم باید گام های اساسی برداشته شود و نقشه راه برای مسئولان طراحی شود، وابستگی نفتی کم شود، باید برای رابطه پولی کشورهای منطقه از وجه خود کشورها استفاده شود، استفاده از ظرفیت های جغرافیایی شرق جهان که پیمان شانگهای که ایران اسلامی عضو ان شد، کم رنگ کردن نقش دلار و تقویت کارخانه ها و تولیدات داخلی، گرفتن جلوی فساد باعث تقویت اقتصاد و ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

,

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اتحاد بین سه قوا که منجر به پییشرفت کشور می شود، اذعان داشت: وحدت مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی است.

,

 

,

امام جمعه اسحاق آباد تاکید کرد: ضرورت ادامه تحول در قوه قضائیه تا رسیدن به عدالت انقلابی

, امام جمعه اسحاق آباد تاکید کرد: ضرورت ادامه تحول در قوه قضائیه تا رسیدن به عدالت انقلابی,

حجت‌الاسلام علیرضا زارعی، امام‌جمعه شهر اسحاق‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه نیشابور گفت: آمریکا در هر کشوری وارد شده است گرفتار باتلاق شده و حضورش هیچ دستاوردی به غیر از جنایت، قتل و غارت و ناامنی نداشته است.

,

وی تصریح کرد: آمریکا بعد از خروج مفتضحانه خود از افغانستان داعش را تقویت کرده و با جنایاتی که در پایگاه‌های نماز جمعه شیعیان در دو هفته اخیر که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نمازگزار بی‌گناه شد به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و سوق دادن اذهان مردم افغانستان به سمت‌وسوی آرزوی برگشت آمریکا به افغانستان‌ و تأمین امنیت آن‌ها است.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد ادامه داد: مسئولان افغانستان بدانند که اعتماد و تکیه‌بر آمریکای جنایتکار که پشت‌صحنه قتل و خونریزی مردم بی‌گناه است یک خطای بزرگ است.

,

زارعی خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود افغانستان تشکیل یک دولت فراگیر و مردمی با مشارکت همه اقوام و مذاهب است.

,

وی تأکید کرد: صدور حکم محکومیت رئیس بانک مرکزی و معاون وی حکایت از تداوم خط تحول و تعالی دستگاه قضا دارد که موجی از امید در دل مردم ایجاد کرده و نشان‌دهنده شجاعت و اقتدار دستگاه قضا در برخورد با مفسدین است.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد گفت: ادامه سیر این تحول بزرگ در قوه قضاییه در برقراری عدالت و مبارزه با فساد نیازمند تداوم، تعمیق و گسترش آن است تا مردم عزیز ما طعم عدالت انقلابی را بچشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه