اخبار داغ

مهمترین محور خطبه‌های ائمه جمعه استان یزد؛

نظام تعلیم و تربیت بر اساس دین و سیره نبوی نقش‌آفرینی کند/ مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار

نظام تعلیم و تربیت بر اساس دین و سیره نبوی نقش‌آفرینی کند/ مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار
ولادت باسعادت نبی اکرم (ٌص)، اهتمام بیشتر مردم به واکسیناسیون، انتخابات عراق و تلاش استکبار برای ایجاد جنگ داخلی در لبنان مهمترنین محور خطبه نماز جمعه این هفته استان یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه استان یزد در خظبه های  نماز جمعه این هفته، ولادت باسعادت نبی اکرم (ٌص)، اهتمام بیشتر مردم به واکسیناسیون، انتخابات عراق و تلاش استکبار برای ایجاد جنگ داخلی در لبنان را محور سخنان خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: نظام تعلیم و تربیت بر اساس دین و سیره نبوی نقش‌آفرینی کند

, امام جمعه یزد: نظام تعلیم و تربیت بر اساس دین و سیره نبوی نقش‌آفرینی کند, امام جمعه یزد: نظام تعلیم و تربیت بر اساس دین و سیره نبوی نقش‌آفرینی کند,

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تاکید بر اهتمام بیشتر مردم در امر واکسیناسیون اظهار کرد:  تاکنون در این خصوص توسط مردم همکاری شده ولی به دلیل اهمیت موضوع انتظار می‌رود بیش از گذشته آحاد مردم برای واکسیناسیون مشارکت کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه‌ برای پیشگیری و مهار کرونا همکاری و مشارکت فعال تر مردم در طرح واکسیناسیون است .ادامه داد: حفظ سلامتی خود و دیگران و رعایت مقررات یک وظیفه ملی و دینی است و همه باید در کنار مسئولان بهداشت و درمان برای پیشگیری و مهار کرونا همت و همراهی بیشتری داشته باشند.

,

امام‌جمعه یزد به تداوم تحریم و فشار و جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای مقابله با توطئه دشمنان، خنثی‌سازی تحریم‌هاست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود.

,

ناصری به کشتار مردم افغانستان و حمله به شیعیان این کشور اشاره کرد که توسط داعش و عوامل استکبار برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان صورت می‌گیرد و باید همه دارای بصیرت باشند.

,

امام‌جمعه یزد از دولت و سایر قوا خواست با همکاری وزرا برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و معیشت مردم بیش از گذشته وظایف خود را با همراهی اقشار مختلف انجام دهند.

,

ناصری به میلاد پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: باید زندگی، شخصیت و اهداف و مرام ائمه اطهار (ع) الگوی مردم و مسئولان قرار گیرد .

,

وی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت برای اینکه خروجی مناسبی بر اساس اهداف نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد باید بر اساس دین و سیره نبوی به نقش‌آفرینی و فعالیت مشغول باشد.

,

 

,

امام جمعه ابرکوه: مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار

, امام جمعه ابرکوه: مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار, امام جمعه ابرکوه: مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار,

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: همزمان با هفته وحدت در لبنان نیز حادثه تروریستی علیه گروه های طرفدار حزب الله صورت گرفت و زنگ خطری شد تا لبنانیها بفهمند دستهایی در تلاش است تا این کشور را به جنگ داخلی بکشاند.

,

به گفته وی این جنایات و حتی مداخله در انتخابات عراق پروژه هماهنگ شده استکبار است که از مدت ها قبل برنامه ریزی شده است.

,

وی اظهار داشت: بحث مذاکره برای از سرگیری روابط ایران و عربستان از دیگر موضوعات مطرح شده در جهان اسلام است. ایران اسلامی به مقتضای ماهیت و اسلامیتش از این مذاکرات استقبال می‌کند اما این عربستان است که نیاز شدید به مذاکره و ارتباط با ایران دارد.

,

حسینی اضافه کرد: بایدن مثل ترامپ اعتقادی به حمایت تمام قد از عربستان را ندارد لذا از طرفی این کشور احساس انزوا و تنهایی می‌کند و از طرفی هم جنگ فرسایشی یمن تاکنون ۳۵۰ میلیارد دلار برایش هزینه‌ای بی‌نتیجه داشته و ذخایر ارزی عربستان را نصف کرده و مراکز نفتی اش در تیررس موشک‌های انصارالله قرار گرفته و اصلاح چهره خشن و تکفیریش در منطقه و جهان ایجاب می کند که به گدایی مذاکره روی آورده و توافق راهبردی ریاض تهران را مطالبه نماید.

,

*** اهمیت داشتن مسئولیت اجتماعی توسط صنایع و معادن در منطقه یزد

, *** اهمیت داشتن مسئولیت اجتماعی توسط صنایع و معادن در منطقه یزد, *** اهمیت داشتن مسئولیت اجتماعی توسط صنایع و معادن در منطقه یزد,

امام‌جمعه مهریز گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی متعددی که در شهرستان وجود دارد برای حمل بار خود به نقاط مختلف کشور از ظرفیت داخلی و شرکت‌های حمل و نقل بومی استفاده کنند.

,

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: استفاده نکردن از شرکت‌های حمل و نقل منطقه توسط برخی واحدهای تولیدی و صنعتی موجب نارضایتی شده است .

,

وی ادامه داد: در این خصوص بارها مسئولان شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌های مهریز تقاضای خود را در این خصوص به صورت حضوری و مکتوب به اطلاع مسئولان رسانده‌اند.

,

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: به رغم ابراز نارضایتی‌ها و  رفت و آمدهای مکرر برای رسیدن به حق و حقوق تاکنون اقدام مناسبی برای این مشکل در شهرستان صورت نگرفته است .

,

محی‌الدینی گفت: اگر حمل بار و کالاهای تولیدی صنایع شهرستان توسط رانندگان و شرکت‌های مرتبط بومی جابه‌جا شود به نفع صنایع و همچنین رانندگان است .

,

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص بارها رانندگان به دفتر امام‌جمعه مراجعه و پیگیری موضوع را خواستار شدند که امیدواریم برای همیشه مطالبه آنها بررسی و محقق شود.

,

امام‌جمعه مهریز به اهمیت داشتن مسئولیت اجتماعی توسط صنایع و معادن در منطقه اشاره کرد و گفت: باید واحدهای تولیدی در قبال خدماتی که از شهرستان دریافت می‌کنند در کمک به مردم و مسئولان و توسعه فرهنگی و عمرانی شهرستان دخیل باشند.

,

محی‌الدینی از اینکه برخی واحدهای تولیدی و صنعتی حتی از نام مهریز در پسوند شرکت خود استفاده نمی‌کنند انتقاد کرد و خواست در این زمینه که موجب نارضایتی مردم است اقدام مناسب صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه