اخبار داغ

به دنبال گزارش های مردمی؛

مراکز عرضه غذای آماده در کرمانشاه به طور ویژه بازدید می شوند

مراکز عرضه غذای آماده در کرمانشاه به طور ویژه بازدید می شوند
مرصاد نیوز: آدرس برخی از مراکز عرضه غذای آماده طی گزارشات مردمی به بازرسان اعلام شد که پیگیری های لازم به منظور بازرسی انجام خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با شیوع کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه از سوی صاحبان اصنافی چون رستورانها و مراکز عرضه غذای آماده مورد تاکید ویژه قرار گرفت با این حال شماری از این مراکز از رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک سرباز می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط فعالین مراکز عرضه غذای آماده در برخی مناطق شهر کرمانشاه موضوع به اطلاع بازرسان مرکز بهداشت و اتاق اصناف رسید و مسئولان امر نیز قول پیگیری ویژه را دادند.

,

با موارد تخلف اصناف برخورد می شود

,

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، به دنبال اطلاع از گزارشات مردمی اظهار داشت: این موضوع را پیگیری می کنیم و هفته آینده نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

,

وی افزود: به طور قطع با موارد تخلف اصناف از جمله فعالین مراکز عرضه غذای آماده برخورد می شود.

,

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: در اسرع وقت نتیجه پیگیری ها اعلام می شود.

,

موضوع عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط برخی مراکز عرضه غذای آماده بررسی می شود

,

بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: موضوع عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط برخی مراکز عرضه غذای آماده بررسی می شود.

,

وی افزود: بر اساس آدرس های اعلام شده توسط مردم، با مسئولین بهداشت محیط و بازرسان مناطق مذکور هماهنگی های لازم به عمل می آید.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: مردم تخلفات اصناف را اطلاع رسانی کنند و اطمینان یابند بازرسی ها انجام خواهد شد.

,

خدادادیان با تاکید بر اینکه بازرسی از مناطق اعلام شده توسط مردم، در دستور کار بازرسان قرار می گیرد، تصریح کرد: در صورت نیاز در گشت ویژه بازرسی با تعزیرات حکومتی هم هماهنگی های لازم برای تسریع در برخورد انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه