اخبار داغ

همزمان با هفته وحدت انجام شد؛

برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نمازهای جمعه سیستان وبلوچستان

برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نمازهای جمعه سیستان وبلوچستان
به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ایستگاه سلامت در محل برگزاری نمازهای جمعه برخی شهرهای استان سیستان وبلوچستان برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ایستگاه سلامت در محل برگزاری نمازهای جمعه برخی شهرهای استان سیستان وبلوچستان برپا و علاوه بر ویزیت رایگان و اندازه گیری فشارخون نمازگزاران، آموزش های لازم به مراجعین به ایستگاه ها در قالب تراکت آموزشی داده شد.

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان در اینباره به خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته وحدت ایستگاه سلامت در مصلی قدس شهر زاهدان، خاش و زهک برپا شد، همچنین در شهرستان زابل نیز با برپایی ایستگاه سلامت علاوه بر ویزیت و کنترل فشار خون و قند خون برای ١٣٩نفر اقدام به کنترل تب سنجی مراجعین و توزیع ٥٥٠ عدد ماسک بین نمازگزاران توسط کانون بسیج جامعه پزشکی زابل انجام شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,

 
, ,
,
وی در ادامه به معاینه چشم کوتاه قامتان بلندهمت در مرکز بینایی سنجی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اشاره کرد و افزود: در تداوم ارائه خدمات یک تیم عمومی به  حاشیه شهر زاهدان در منطقه کهف الشهداء اعزام و اقدام به ویزیت شرکت کنندگان در جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) کرد.
 
کمیلی اذعان کرد: به همت خیرین دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون و به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) به تعداد ۱۰ نفر از خانواده های نیازمند منطقه کوه خواجه گوشت قرمز و به فرزندان آنان نیز کیف اهدا شد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان ادامه داد: در تداوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی چابهار یک تیم سیار در سطح این شهرستان جهت تزریق واکسن اعزام شد، که هدف از انجام این اقدام ریشه کنی کامل ویروس کرونا می باشد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه