اخبار داغ

نماینده ولی فقیه استان مرکزی:

دولت سیزدهم در جهت ترمیم اعتماد جوانان نقش آفرینی کند/ایجاد امید و انگیزه در جامعه اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد

دولت سیزدهم در جهت ترمیم اعتماد جوانان نقش آفرینی کند/ایجاد امید و انگیزه در جامعه اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد
آیت الله دری نجف آبادی گفت: دولت سیزدهم باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت ترمیم اعتماد جوانان استفاده کند و وزارت ورزش و جوانان در این رهگذر نقش بی بدیلی بر عهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولویت های وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان مسائل و خوسته‌های بسیاری دارند که یکی از آنها ورزش محسوب می‌شود، بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید برای تمامی امور این قشر به خصوص ازدواج، مسکن و اشتغال تدابیر حکیمانه بیندیشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ایجاد امید و انگیزه در نسل جوان به عنوان بزرگترین سرمایه کشور مسئله مهمی است که در صورت غفلت از آن صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود. 

,

دری نجف آبادی اظهار کرد: بدون شک وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند تمامی مسائل و مشکلات را در یک دوره چهارساله حل کند، بنابراین باید برای رسیدگی به مسائل اصل اولویت بندی و ترسیم نقشه راه مورد توجه جدی قرار گیرد. 

,

وی بیان کرد: دولت سیزدهم باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت ترمیم اعتماد جوانان استفاده کند و وزارت ورزش و جوانان در ابن رهگذر نقش بی بدیلی بر عهده دارد. 

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با یک هویت فرهنگی مقدس با عنوان اهل بیت(ع) و قرآن به پیروزی رسید و ملاک فعالیت‌های ورزشی ما باید بر اساس معیارهای دینی و معنوی باشد و ورزشکاران کشورمان باید الگوی جهانیان باشند.

,

انتهای پیام/. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه