اخبار داغ

وزیر اقتصاد:

تمرکززدایی از بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد

تمرکززدایی از بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ما به دنبال تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور هستیم و این کار با تمرکززدایی در بودجه ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان خاندوزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: ما به دنبال تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور هستیم و این کار با تمرکز زدایی در بودجه ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه تمرکززدایی می تواند به اتمام پروژه های زخمی و نیمه کاره در کشور کمک کند افزود: این رویکرد اصلی ما در وزارت اقتصاد است و در این باره رایزنی های لازم را با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام دادیم.
,
 
,
خاندوزی تصریح کرد: باید نوع نگاه ما به نظام مدیریتی از حالت متمرکز به منطقه محور تغییر کند تا بتوانیم مشکلات موجود در شهرستان ها را حل کنیم.
,
 
,
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه مغان استان اردبیل، بیان کرد:  اگر توان مدیریتی شهرستان‌ها به لحاظ بودجه ای افزایش یابد قطعا بسیاری از مشکلات شهرستان‌های مختلف این استان رفع خواهد شد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه نباید در مقام وزیر مدافع تمرکز قدرت و تصمیم گیری در وزارتخانه ها باشیم، اضافه کرد: تمرکز قدرت تصمیم گیری سدی در برابر چابک سازی روند توسعه مناطق مختلف و شهرستان های کشور است.
,
 
,
خاندوزی با اشاره به مطالبه به حق مردم شهرستان بیله سوار، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و بعد از بررسی نهایی منطقه آزاد بیله سوار تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد و حتی هیئت مدیره این منطقه نیز انتخاب خواهد شد تا روند سرمایه‌گذاری در این منطقه تسریع پیدا کند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه