اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

بی ثباتی خاورمیانه بدون حضور آمریکا ترفند جدید استکبار است/ چراغ سبز غرب موجب حملات سازمان یافته داعش در افغانستان شد

بی ثباتی خاورمیانه بدون حضور آمریکا ترفند جدید استکبار است/ چراغ سبز غرب موجب حملات سازمان یافته داعش در افغانستان شد
آیت الله حسینی همدانی گفت: بی ثباتی منطقه بدون حضور آمریکا ترفند جدید استکبار است تا بتواند کشورهایی مثل روسیه، چین و ایران را که در آرامش منطقه موثر هستند مشغول کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۷ ربیع الاول و ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: جایگاه ایشان اقیانوس بی کرانی است که قابل درک برای انسان عادی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: علی (ع) درباره فضلیت رسول خدا (ص) فرمود: موجودی برتر از ایشان، خدای تعالی نیافریده است، تمام خیرهای عالم از پیامبر گرفته شده و تجلی رحمت واسعه الهی است و خداوند به برکت ایشان عذاب را از امت برداشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز کشورهای اسلامی باید سیره سیاسی و تدابیر اساسی که رسول خدا (ص) در اصلاح جامعه، تاسیس حکومت اسلامی، تحکیم، نشر و توسعه آن به کار گرفتند را مورد توجه قرار دهند که همان وحدت و آرامش است.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه کسانی که دین را از سیاست جدا می دانند اصل اسلام را نفهمیده اند، تصریح کرد: دشمن به دنبال عدم تحقق وحدت در جوامع اسلامی است در نتیجه باید تاریخ اسلام را به دقت بررسی کرد و از آن دستورالعمل اجرایی به دست آورد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: باید تا از بین رفتن فتنه در عالم تلاش کرد تا به وعده الهی برسیم، همان مسیری که امام (ره) از آن برای ایجاد تمدن یاد کردند و رهبر معظم انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب نوید آن را داده اند، این مهم در سایه وحدت رخ می دهد.
,
 
,
وی در بخش دیگری افزود: امام صادق (ع) می فرماید؛ گرانی و افزایش قیمت ها اخلاق و رفتار مردم را بد می کند و باعث می شود امانت داری از بین برود، هر گاه خیانت ها علنی و فراگیر شود برکت ها از بین می رود.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه گرانی مردم را به واسطه سختی و فشار به ستوه می آورد، اظهار داشت: انسانی که بر اثر فقر دچار زجر می شود نمی تواند بر حق صبوری کند و شکرگذار باشد، امیدواریم به سرعت این امور ساماندهی شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند رفع تحریم ها دست دشمن است اما خنثی سازی آن دست ماست و این کار وظیفه دولت است که باید آن را در اولویت کاری خود قرار دهد.
,
 
,
وی گفت: آمریکا منطقه را ترک کرده است اما اینکه بگوئیم دیگر کاری ندارد خیال باطلی است، این کشور با روش جدید و نیروهایی که برای چنین روزهایی تربیت کرده است قصد دارد در منطقه حضور داشته باشد.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: حملات سازمان یافته و انتحاری داعش در افغانستان که هفته گذشته هم تکرار شد و حمله داعشی های مسیحی به هواداران حزب الله در لبنان حکایت از این دارد که برای آنها مسئله تمام شده نیست.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه اظهار داشت: بی ثباتی منطقه بدون حضور آمریکا ترفند جدید استکبار است تا بتواند کشورهایی مثل روسیه، چین و ایران را که در آرامش منطقه موثر هستند مشغول کند، ما بی توجهی مجامع بین المللی به کشتار شیعیان توسط استکبار و ایادی آن را محکوم می کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه