اخبار داغ

برگزاری نخستین اولین تمرین تیم زیر ۲۳ سال در تاجیکستان؛

مهدوی کیا: شرایط، ایده‌آل نیست/ سعی کردیم با باشگاه‌ها تعامل کنیم

مهدوی کیا: شرایط، ایده‌آل نیست/ سعی کردیم با باشگاه‌ها تعامل کنیم
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: شرایط برگزاری رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا ایده‌آل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران درباره استفاده از بازیکنان تیم‌های باشگاهی مختلف در تیم فوتبال امید اظهار داشت: تلاش کردیم تعامل بسیار خوبی با باشگاه‌ها داشته باشیم. مسابقات مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود و در شروع لیگ برتر هستیم. مشکلاتی هم در این مسیر وجود داشت. با این حال تلاش کردیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تیم امید، برنامه‌های خود را پیش ببرد و باشگاه‌ها هم متضرر نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درخصوص دیدارهای مقدماتی امیدهای آسیا عنوان کرد: باید از هر تورنمنت و اردویی، نهایت استفاده را داشته باشیم تا تیم امید پیشرفت کند و به هدف بزرگی که داریم، نزدیک‌تر شویم. مسابقات در تاجیکستان برگزار می‌شود و شرایط، ایده‌آل نیست. قرار است روی چمن مصنوعی بازی کنیم و حریف ما هم بد نیست. آنها در چند سال گذشته روی رده پایه سرمایه‌گذاری کرده‌ و نتایج بدی نگرفته‌اند.
,
 
,
سرمربی تیم امید ایران که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص کیفیت تیم امید تاجیکستان اظهار داشت: تاجیکستان در چند سال گذشته،‌ در رده‌های مختلف به جام جهانی صعود کرده و دو بار تیم‌های ما را شکست داده است. با قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم و امیدوارم بازی‌های خوبی ارائه کنیم. زمان کمی داشتیم، کارمان را دیر آغاز کردیم و بسیاری از بازیکنان را در زمان کمی در اختیار داشتیم.
,
 
,
*اولین تمرین تیم زیر 23 سال در تاجیکستان
,
نخستین تمرین تیم زیر 23 سال کشورمان امروز بعدازظهر در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار می شود.
,
بازیکنان تیم ایران نخستین تمرین خود را پس از حضور در تاجیکستان، زیر نظر مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار می کنند.
,
همچنین تیم های نپال (حریف ایران) و اندونزی  در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه