اخبار داغ

فولاد یک – پرسپولیس 3

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس، فاتح سوپرجام غیررسمی/ سه گل برای فراموشی حذف از آسیا

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس، فاتح سوپرجام غیررسمی/ سه گل برای فراموشی حذف از آسیا
در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس در اهواز برابر فولاد به یک پیروزی ارزشمند رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از یک شکست تلخ در لیگ قهرمانان آسیا و حذف در گرودنه رقابتها پرسپولیس به لیگ بازگشت تا با چند روز تاخیر لیگ بیست و یکم را آغاز کند. بازی در اهواز برابر فولاد قهرمان فصل گذشته حام حذفی یک استارت سخت برای قهرمان پنج دوره لیگ برتر بود اما سرخ ها برای فراموشی حذف درناک از آسیا تنها به سه امتیاز فکر می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در مقابل فولاد میزبان که بعد از قهرمانی جام حذفی با تغییرات عجیب مواجه شد و کمادر فنی موفق فصل گذشته را تغییر داده بود، در خانه تنها به برد می اندیشید.
,
 
,
بازی در نیمه نخست به شکل ملال آوری دنبال شد و حتی یک موقعیت را نیز روی دورازه ها شاهد نبودیم تا نتیجه نیمه نخست دست نخورده باقی بماند.
,
 
,
در نیمه دوم اما شرایط اندکی تغییر کرد و بازی کمی سرعت یافت تا سرانجام رضا اسدی هافبک دفاعی تازه وارد سرخ ها روی یک ضربه کرنر یخ بازی را شکست و گل نخست تیمش را به ثمر رساند. بعد از این گل جریان بازی دگرگون شد و پرسپولیس دو سه موقعیت جدی دیگر نیز خلق کرد و دوباره از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم رسید و این بار حامد پاکدل با ضربه سر برتری پرسپولیس را دوبرابر کرد.
,
 
,
فولاد نیز که نمی خواست لیگ را با شکست آغاز کند، جلو کشید و با ضربه پنالتی لوسیانو پریرا اختلاف را کم کرد اما باز هم پرسپولیس بود که در یک ضدحمله برق آسا توسط آل کثیر به گل سوم رسید تا با برتری سه گله 3 امتیاز ارزشمند را را در یک دیدار دشوار کسب کرده و با برد لیگ را آغاز کند.
,
 
,
فولاد 1
, فولاد 1, فولاد 1,
گل: لوسیانو پریرا (77، پنالتی)
, گل: لوسیانو پریرا (77، پنالتی),
 
,
پرسپولیس 2
, پرسپولیس 2, پرسپولیس 2,
گل: رضا اسدی (61)، حامد پاکدل (71) و عیسی آل کثیر (84)
, گل: رضا اسدی (61)، حامد پاکدل (71) و عیسی آل کثیر (84),
 
,
 
,
هفته اول لیگ برتر؛ جمعه 00/7/30؛ ساعت 18؛ ورزشگاه فولاد آره نا؛ بدون تماشاگر
,
تیم داوری: محمدحسین ترابیان، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی، یاسر همرنگ 
,
 
,
فولاد
, فولاد, فولاد,
احسان مرادیان، صالح حردانی (87- مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک (87- محمد میری)، میلاد بدرقه (90- احمد عبدالله زاده)، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، آیندا پاتوسی، لوسیانو پریرا
,
 
,
پرسپولیس
, پرسپولیس, پرسپولیس,
حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی (90+1- کمال کامیابی نیا)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (65- حامد پاکدل)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (89- سعید آقایی)، مهدی عبدی (65- عیسی آل کثیر)
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه