اخبار داغ

برای دومین سال متوالی؛

رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری تربت حیدریه بورسیه تحصیلی شدند

رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری تربت حیدریه بورسیه تحصیلی شدند
۳۴ نفر از رتبه های زیر ۱۰۰۰ تمامی گروه های آزمایشی کنکور سراسری تربت حیدریه توسط خیر نیک اندیش، مهندس مهدی مروج تربتی، عضو اصلی هیات امناء بنیاد خیرین حامی دانشگاه بورسیه تحصیلی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فتحی رییس دانشگاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: برای ۳۴ نفر از رتبه های زیر ۱۰۰۰ تمامی گروه های آزمایشی کنکور سراسری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر) تربت حیدریه توسط خیر نیک اندیش، مهندس مهدی مروج تربتی، مبلغ هفتاد و ششش میلیون و پانصد هزار تومان  وجه نقد هر به ازای نفر دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان جایزه تحصیلی واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این اقدام  با هدف نخبه پروری برای آینده شهرستان تربت حیدریه انجام گرفته افزود،،: این  خیر نیک اندیش عضو اصلی هیات امناء بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه و بنیانگذار هشت سالن ورزشی زنده یاد بابک مروج تربتی در خراسان رضوی است.

,

فتحی گفت:  مهدی مروج تربتی علاوه بر ساخت سالن ورزشی (شماره ۸) زنده یاد بابک مروج تربتی در دانشگاه تربت حیدریه با اعتبار بالغ بر شصت میلیارد ریال به مناسبت عید سعید فطر به ۴۲۲ نفر از دانشجویان بی بضاعت همه دانشگاه های تربت حیدریه نیز کارت هدیه هر کدام به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال اهدا کرد.

,

حمایت ۱۵۰ تومانی خیر نیک اندیش  از دانشجو مستعد تربت حیدریه 

, حمایت ۱۵۰ تومانی خیر نیک اندیش  از دانشجو مستعد تربت حیدریه ,

فتحی گفت: یکی از دانشجویان نخبه تربت حیدریه که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و پذیرش بورسیه در یکی از بهترین دانشگاه های جهان برای ادامه تحصیل گرفته برای کارهای ویزا خود به مبلغ ۱۵۰ میلیون نیاز داشت.

,

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده وی توان تامین این مبلغ را نداشتند و اگر این دانشجو شرایط مالی کارهای تحصیل خارج از کشورش را تامین نمی کرد سهمیه او باطل می شد، لذا بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه که یکی از اهداف تشکیل آن حمایت از دانشجویان مستعد شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی است از خبر نیک اندیش مهندس مروج تربتی درخواست حمایت از این دانشجوی مستعد را کرد که در کوتاه ترین زمان کارهای مالی صدور ویزا او توسط این خیر انجام شد.

,

رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت:  در رشته ای که این دانشجو پذیرش گرفته با توجه به شرایط خاص آن تا به حال هیج ایرانی موفق به پذیرش نشده و برای اولین بار یک ایرانی از تربت حیدریه موفق به کسب شرایط آن شده که مطمئنا در آینده ای نزدیک این دانشجو با توجه به پشتکار و استعدادی که دارد یکی از برترین مفاخر جهان و ایران خواهد شد.

,

فتحی بیان داشت: ان شالله همانطور که این حمایت اسباب رشد و موفقیت  تحصیلی این دانشجوی نخبه و مستعد تربتی در مقطع دکترا شده، مسبب خدمت بیشتر این دانشجو به جامعه و مخصوصا زادگاهش تربت حیدریه در آینده نیز بشود.

,

بورسیه تحصیلی دانشجویان مستعد و نخبه شهرستان تربت حیدریه توسط مهندس مهدی مروج تربتی در سال های اخیر یکی از اقدامات پر افتخار بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه