اخبار داغ

عضو بسیج عمران و معماری یزد مطرح کرد؛

نبض قیمت مسکن در دست لایه‌های پنهان/ لزوم شناسایی شبکه‌های پشت پرده قیمت‌گذاری

نبض قیمت مسکن در دست لایه‌های پنهان/ لزوم شناسایی شبکه‌های پشت پرده قیمت‌گذاری
امیدی، عضو بسیج عمران و معماری یزد گفت: نبض مسکن و قیمت آن را لایه‌های پنهان در سطح کشور در دست گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این موضوع از بحث حاکمیتی خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین امیدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بحث ساخت مسکن در تمام کشور عاملی مؤثر در پیشرانه اقتصادی است، اظهار داشت: لازم است با ساماندهی اساسی مسکن، رکود از ساخت و ساز برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی با بیان اینکه لایه پنهانی در کشور نبض مسکن و قیمت آن را به دست گرفته و این موضوع از بحث حاکمیتی خارج شده است، افزود: تعیین قیمت مسکن اکنون توسط اشخاص انجام می‌شود.

,

امیدی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که باید انجام شود، ساماندهی سوداگران عرصه مسکن کشور و به تبع آن استان یزد است و شبکه‌های پشت پرده باید شناسایی شوند.

,

عضو بسیج عمران و معماری یزد تصریح کرد: این شبکه‌ها به طور عمده حداقل مبلغ را در فضای مجازی مشخص می‌کنند و به این ترتیب نبض قیمت مسکن را به دست گرفته اند.

,

امیدی تاکید کرد: تا املاک و املاکی‌ها ساماندهی نشوند، در این عرصه کاری از پیش نخواهیم برد و یکی از نکات مهم در این زمینه این است که املاکی‌ها باید کارشناس باشند و لازم است از ظرفیت مهندسان در این عرصه استفاده شود نه افرادی که با دلال بازی نبض قیمت بازار مسکن را به دست گرفته اند.

,

وی ادامه داد: باید مسکن بسازیم و قیمت را پایین بیاوریم و در این زمینه ابتدا باید معضلات مالی در این عرصه را حل کنیم در غیر این صورت، اقدام ما یک اقدام موقت و بی اثر خواهد بود بنابراین سازماندهی املاکی‌ها باید در اولویت باشد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه