اخبار داغ

مدیرکل هلال احمر استان سمنان مطرح کرد؛

حضور ۸۲ داوطلب هلال احمر در مناطق محروم استان سمنان/ اجرای طرح نذر آب با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال

حضور ۸۲ داوطلب هلال احمر در مناطق محروم استان سمنان/ اجرای طرح نذر آب با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال
مظفر محمدخانی با اشاره به خدمت رسانی هلال احمر در حوزه های مختلف به مردم در استان گفت: ۸۲ داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به مردم در مناظق محروم حضور پیدا کردند و اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر محمدخانی، مدیرکل هلال احمر استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره آخرین اقدامات هلال احمر در استان سمنان گفت: اقدامات گسترده ای در معاونت داوطلبان هلال احمر استان صورت گرفته که یکی از این اقدامات اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم با حضور ۸۲ داوطلب در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ به ارزش بیش از ۴۲۰ میلیون ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,
محمدخانی با اشاره به پروژه های داوطلبی محرومیت زدایی در استان خاطر نشان کرد: در طرح داوطلبی محرومیت زدایی استان ۲۲۶ نفر از داوطلبان هلال احمر برای خدمت رسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر با اعتباری بالغ بر بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شرکت کردند.
,
 
,
مدیرکل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یکی ازاقدامات مردمی جمعیت هلال احمر برپایی چادر های سلامت است تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در ایام مختلف سال و در مناسبت های مختلف به برپایی چادر های سلامت برای خدمت رسانی پرداخته که در یک سال گذشته ۱۰۰ چادر با خدمت رسانی ۵۷۸ داوطلب جمعیت هلال احمر برپا شد که به بیش از ۲۴ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیون ریال خدمت رسانی انجام شده است.
,
 
,
وی افزود: طرح حامیان سلامت در استان سمنان با حضور ۲۵۷ داوطلب هلال احمر وخدمت رسانی به بیش از ۴ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال با هدف ارائه ی خدمت جهت همیاری کودکان ، زنان بی سرپرست ، بیماران صعب العلاج و ... اجرا در یک سال گذشته شده است.
,
 
,
محمدخانی در توضیح طرح حامیان کرامت در استان عنوان کرد: ۴۱۶ داوطلب هلال احمر به بیش از ۵ هزار نفر با اعتباری بالغ بر بیش از ۶ میلیارد ریال با هدف باهدف ترویج و تکریم شخصیت انسانها و خانواده های تحت پوشش آنان و نیز ترغیب داوطلبان به انجام امور خیریه و خداپسندانه در یک سال گذشته خدمت رسانی کرده اند.
,
 
,
مدیرکل هلال احمر استان سمنان ضمن اشاره به طرح مهم نذر آب در استان تاکید کرد: طرح نذر آب برای تامین آب آشامیدنی برای مناطقی که با کمبود آب و یا با آلودگی آب مواجه هستند اجرا شده است که در این طرح برای خدمت رسانی به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیش از ۴۰ نفر از داوطلبان هلال احمر حضور داشتند و اعتباری بالغ بر بیش از ۲ میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است.
,
 
,
وی درباره طرح همای رحمت توصیح داد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل، بسیاری از خانواده ها تحت تاثیر این امر قرار گرفتند که متاسفانه در تامین اقلام و مایحتاج روزانه زندگی خود دچار مشکل هستند که به همت خیرین و اقدام داوطلبانه اعضای هلال احمر بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال توسط ۴۳۱ نفر از داوطلبان هلال احمر توزیع شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه