اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ستاد احیای دریاچه ارومیه با شیوه جدید به کارش ادامه می‌دهد

ستاد احیای دریاچه ارومیه با شیوه جدید به کارش ادامه می‌دهد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان مجامع استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با رییس جمهوری گفت: بحث احیای دریاچه ارومیه یکی از مهمترین آنها بود که ‌رییس جمهوری نیز به ادامه احیای دریاچه ارومیه بدون توجه به بحث های نمایشی تاکید کرده و گفت که ستاد احیای دریاچه در یک شکل جدید به کارش ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، وحید جلال زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دیدار رییس جمهوری با مجمع ‌نمایندگان، حکایت از نگاه بلند آیت الله رئیسی به آینده آذربایجان غربی است و امیدوارم این نگاه راهبردی در تخصیص بودجه ها و رشد و توسعه استان، نقش موثری ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان‌ اینکه رییس جمهوری در این دیدار، صمیمانه و ‌با سعه صدر به همه مطالبات نمایندگان گوش داد، اظهار داشت: با فراخوانی که چند روز پیش از این دیدار در صفحه خود داده بودم، ۲ هزار پیام از سوی ‌اساتید دانشگاه و نخبگان ارومیه برای بیان مشکلات شهر ارسال شده بود که بخشی از این مطالبات را در دیدار با رییس جمهوری بیان کردم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به محورهایی که در دیدار با رییس جمهوری مطرح کرده بود، اشاره کرد و ادامه داد: ادامه احیای دریاچه‌ ارومیه بدون بحث های نمایشی تاکید آیت الله رئیسی است.

,

جلال زاده اضافه کرد: مطالبه دیگری که در این دیدار از رییس جمهوری کردم، منطقه ویژه اقتصادی سرو بود؛ با توجه به اینکه منطقه اقتصادی باید سرمایه گذار و متولی داشته باشد، تاکنون این امر محقق نشده که حل این مشکل را از رییس جمهوری خواستار شدم.

,

وی بیان کرد: فعال شدن پایانه های مرزی با ترکیه و طرح آن در دیدارهای ۲ جانبه با رییس جمهوری این کشور، توجه به اعطای اعتبار برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی با توجه به تنش آبی موجود، توجه به احداث و تکمیل کمربندی دوم ارومیه و نگاه ویژه اعتباری به این بخش، تاسیس اداره ای در استانداری آذربایجان غربی برای گسترش اقتصاد خارجی، تاسیس پایانه صادرات محصولات کشاورزی، حمایت مالی و حقوقی از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه و توجه به توسعه راه های مواصلاتی از دیگر مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه