اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد:

طرح ساماندهی وانت‌بارها در بروجرد اجرا می‌شود

طرح ساماندهی وانت‌بارها در بروجرد اجرا می‌شود
فلاح گفت: طرح جمع‌آوری و ساماندهی وانت بارها در شهرستان بروجرد اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک در خیابان های پرتردد و هسته اصلی شهر، طرح جمع آوری و ساماندهی وانت بارها در بروجرد اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، وانت بارهای میوه فروشی که در خیابان های پرتردد و اصلی شهر وجود دارد، جمع آوری و در نقطه مشخصی ساماندهی می شوند که این کار می تواند به کاهش بار ترافیکی در خیابانها کمک کند.

,

معاون عمرانی فرماندار بروجرد تصریح کرد: همچنین اجرای طرح پارکبان از دیگر طرح هایی است که با اجرای این طرح ها تلاش می شود تا به رفع مشکل ترافیک کمک شود.

,

فلاح عنوان کرد: در بروجرد ۱۶ دوربین پایش تصویری وجود دارد و در صورتی که در اختیار شهرداری قرار گیرد می تواند در این حوزه ترافیک موثر باشد.

,

وی بیان کرد: اجرای طرح های ترافیک با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و راهور است که امیداریم با این طرح ها ترافیک در نقاط پرتردد بروجرد برطرف گردد.

,

معاون عمرانی فرماندار بروجرد با اشاره به لایروبی رودخانه ها قبل از فصل بارش، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از رودخانه های بروجرد لایروبی شده و در سطح شهر نقاطی که سالها قبل در زمان بارش مشکل انباشت آب داشت برطرف شد.

,

فلاح گفت: در حال حاضر تنها در مقابل شهرک صنعتی، مقابل دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) و ابتدای محور اراک-بروجرد هنگام بارش با انباشت آب در سطح جاده روبه رو هستیم که پیگیری برای رفع مشکل این بخش‌ها در دستور کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه