اخبار داغ

سرما را دست کم نگیرید؛

واکسن آنفلوآنزا نیاز افراد بالای ۶۵ سال، کادر درمان و بیماران خاص البرز/ کاهش ابتلا به کرونا در گرو دست کشیدن از شایعات فضای مجازی

واکسن آنفلوآنزا نیاز افراد بالای ۶۵ سال، کادر درمان و بیماران خاص البرز/ کاهش ابتلا به کرونا در گرو دست کشیدن از شایعات فضای مجازی
آنچه نباید از آن غافل شد این است که مردم نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند و برای واکسیناسیون به مراکز مراجعه داشته باشند تا کشورمان گام بلندی برای غلبه بر کرونا بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها فصل سرما آغاز شده و آنفلوآنزا هم در زیر سایه ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
به گفته اغلب پزشکان باید تزریق واکسن کرونا و آنفلوآنزا برای گروه های پر خطر به صورت همزمان انجام شود تا مصون بمانند.
,
 
,
گروه سنی بالای ۶۵ سال ملزم به تزریق واکسن هستند، البته درباره اشخاص زیر ۶۰ سال هم، افراد دارای بیماری های خاص و پزشکان باید اقدام کنند.
,
 
,
یک کارشناس بهداشت به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ اگر چه واکسناسیون شدت گرفته است اما باید مردم هم برای واکسینه شدن عجله کنند.
,
 
,
شاکری ادامه می دهد؛ واکسن باید در موعد مقرر تزریق شود تا اثر و کارایی لازم را داشته باشد در نتیجه مردم باید به تاریخ پشت کارت واکسن بی اعتنا نباشند.
,
 
,
یک شهروند ساکن کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از مردم در آستانه فصل سرما خواهش می کنم میهمانی و مسافرت ها را کنار بگذارند.
,
 
,
و اما در روزهای گذشته سن واکسیناسیون به بالای ۱۲ سال رسیده است و دانش آموزان را برای ورود به مدرسه امیدوار تر کرده است.
,
 
,
آنچه نباید از آن غافل شد این است که خستگی برای کادر درمان معنی ندارد و آنها هر روز به عشق واکسیناسیون مردم به مراکز می روند.
,
 
,
البته مردم هم نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند و برای واکسیناسیون به مراکز مراجعه داشته باشند تا کشورمان گام بلندی برای غلبه بر کرونا بردارد.
,
 
,
هنوز فاصله اجتماعی، شست و شوی دست ها و استفاده از ماسک می تواند بهترین راهکار برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشد.
,
 
,
و اما پایان کار ویروس کرونا واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که مردم باید از آن غافل نشوند و به آن اهمیت ویژه ای دهند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه