اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت استانداری البرز:

ورود کارمندان البرز از امروز به ادارات بدون تزریق واکسن ممنوع است/ اجرای ماده ۴ رسیدگی به تخلفات اداری با ۵ نوع جریمه درباره واکسن نزده‌ها

ورود کارمندان البرز از امروز به ادارات بدون تزریق واکسن ممنوع است/ اجرای ماده ۴ رسیدگی به تخلفات اداری با ۵ نوع جریمه درباره واکسن نزده‌ها
علی نیازی گفت: از امروز شنبه کارمندانی که یک دوز واکسن را تزریق نکرده باشند از ورود آنها به ادارات ممانعت به عمل خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی کرونا و بهبود روند واکسیناسیون دورکاری ها لغو شده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: کارمندان با رعایت پروتکل و ماسک در محل کار حضور پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی نیازی افزود: از امروز کارمندانی که یک دوز واکسن را تزریق نکرده باشند از ورودشان به ادارات ممانعت به عمل خواهد آمد، ادارات لیست افرادی که واکسن تزریق کرده اند را در اختیار دارند و افراد دیگری که مستقل عمل کرده اند هم با ارائه کارت می توانند در ادارات حضور یابند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: افرادی که واکسن تزریق نکرده اند به جز افرادی که منع پزشکی دارند و ممکن است واکسن برای آنها زیان آورد باشد، باید سریعا برای واکسیناسیون اقدام کنند در غیر این صورت بر اساس ماده ۴ رسیدگی به تخلفات اداری مشمول جریمه می شوند.
,
 
,
نیازی با اشاره به اینکه جریمه کارمندان شامل اخطار شفاهی، کتبی بدون درج در پرونده، درج در پرونده، کسر از حقوق و انفصال موقت از خدمت خواهد بود، تصریح کرد: افرادی که منع پزشکی دارند اگر حضور آنها خطرآفرین باشد می توانند دور کار باشند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه