اخبار داغ

از صبح امروز؛

طرح ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات استان یزد اجرا می‌شود

طرح ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات استان یزد اجرا می‌شود
صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: از صبح امروز اول آبان ماه طرح ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات در استان یزد اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اجرای دستورالعمل ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات در استان یزد، گفت: بر اساس مصوبه سازمان امور استخدامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که با پرسنلی که کارت واکسن را دریافت نکرده‌اند برخورد قانونی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اضافه کرد: برخورد قانونی با این پرسنل حتی می‌تواند تا انفصال‌ازخدمت نیز باشد و این مسئله به‌صورت جدی در استان یزد اجرا می‌شود.

,

وی با تأکید بر اینکه این طرح از صبح امروز اول آبان ماه در استان یزد اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح ابلاغ سازمان امور استخدامی و طرح کشوری بوده و همه باید آن را اجرا کنند.

,

صالحی به نحو اجرای طرح ممنوعیت از ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات استان اشاره و اذعان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به کمک دستگاه‌های نظارتی خود، کارت واکسن همکاران را درخواست می‌کنند که اگر کارمندی این کارت را نداشت از محل کار خارج می‌شود تا نسبت به واکسیناسیون اقدام کند.

,

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اضافه کرد: اگر کارمندی نسبت به واکسیناسیون اقدام نکرد، در مرحله دوم بحث انفصال خدمت وی پیش می‌آید.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار معین و مشخصی از میزان کارمندان واکسن زده در دست نیست، ادامه داد: اما در استان یزد با توجه به اینکه 86 درصد افراد بالای 18 دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، شاید آمار کارمندان واکسن نزده بسیار پایین باشد و به همین دلیل یزد جزو سه استان برتر در بحث واکسیناسیون کرونا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه