اخبار داغ

می‌خواهم پله به پله پیش بروم

بختیاری: تلاش خود را انجام می‌دهم تا در ترکیب تیم ملی جهانی تکواندو باشم/ تا آخرین لحظه جنگیدم

بختیاری: تلاش خود را انجام می‌دهم تا در ترکیب تیم ملی جهانی تکواندو باشم/ تا آخرین لحظه جنگیدم
فنی ترین بازیکن مسابقات آزاد آسیا گفت: هدف هر ورزشکاری کسب سهمیه المپیک است و می‌خواهم پله به پله پیش بروم و به این هدف برسم. در ابتدا باید به تیم ملی برسم و در مسابقات جهانی ووشی چین حضور داشته باشم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، امیرسینا بختیاری در خصوص قهرمانی در سومین دوره تورنمنت بین المللی آزاد آسیا اظهار داشت: رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، تورنمنت بین‌المللی فجر و تورنمنت آزاد آسیا، مسابقات بسیار سنگینی بودند. در رقابت‌های تورنمنت آزاد آسیا نیز ورزشکاران بیشتری از کشورهای مختلف حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود، اما خدا را شکر توانستم مدال طلا را کسب کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات گفت: تا جایی که توانستم در زمین بهترین بازی‌های خود را انجام دادم و کم نگذاشتم و تا آخرین لحظه جنگیدم و به این عنوان رسیدم.

,

فنی‌ترین بازیکن تورنمنت آزاد آسیا با تاکید بر تلاش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: هدف هر ورزشکاری کسب سهمیه المپیک است و می‌خواهم پله به پله پیش بروم و به این هدف برسم. در ابتدا باید به تیم ملی برسم و در مسابقات جهانی ووشی چین حضور داشته باشم. تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهم تا در ترکیب تیم ملی باشم و در مسابقات جهانی افتخارآفرینی کنم.

,

بختیاری با تمجید از میرهاشم حسینی گفت: حسینی یکی از بهترین بازیکنان وزن چهارم دنیا بود که تصمیم گرفت دو وزن بالاتر برود و در وزن شش حضور داشته باشد. از وی خیلی چیزها یاد گرفتم. در حال حاضر نیز با وجود او در وزن ششم، رقبای داخلی بسیار خوبی در وزن چهار حضور دارند و باید خود را به کادرفنی تیم ملی اثبات کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه