اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

پایان عملیات تیرگذاری پل بزرگ تراب در لنده/ لنده امید وار به خروج از بن‌بست

پایان عملیات تیرگذاری پل بزرگ تراب در لنده/ لنده امید وار به خروج از بن‌بست
محمدحسین نصیری راد از اتمام تیرگذاری پل بزرگ تراب شهرستان لنده خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پل بیش از ۹۰درصد و تا کنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به پایان عملیات پایان ساخت پل بزرگ تراب در لنده خبر داد و گفت: دقایقی پیش عملیات تیر گذاری پل بزرگ تراب جاده فرعی لنده -تراب -پاتاوه دهدشت به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: با نصب تیرهای ۵۵ متری این پل بزرگ پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۹۰ درصد و تا کنون بیش از ۱۰میلیارد تومان در این پل بزرگ هزینه شده است.

,

نصیری راد علت تاخیر در اجرای این پل را سقوط یکی از تیرهای آن در حین عملیات نصب دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با بارش باران زمستانی و بالا آمدن آب رودخانه باعث تاخیر در این پروژه شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای با اشاره به اینکه پل تراب ساخت آن از حدود هفت سال پیش بر روی رودخانه مارون در لنده آغاز شده است گفت: این پل یکی از طرح‌های مهم عمرانی و راه‌سازی در منطقه است که تکمیل و بهره برداری از آن، لنده را از بن بست خارج می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه