اخبار داغ

وزیر کشور:

آذربایجان غربی از اهمیت خاص استراتژیک برخوردار است/ مکلف کردن استانداران آذربایجان غربی برای تعیین و تکلیف مبادلات مرزی

آذربایجان غربی از اهمیت خاص استراتژیک برخوردار است/ مکلف کردن استانداران آذربایجان غربی برای تعیین و تکلیف مبادلات مرزی
وحیدی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و هم مرزی با سه کشور، این استان از اهمیت خاص و تاثیرگذاری برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، احمد وحیدی در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور استانداران استان های مرزی را مکلف کرده است راهکار مناسبی برای انتقال و مبادله کالا در مرزها از مسیر قانونی با اشراف دستگاه های اجرایی، تدوین و اجرایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: سیاست دولت رویکرد جوانگرایی است و در این زمینه از جوانان متعهد و متخصص در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان ها استفاده خواهد شد.

,

وزیر کشور تاکید کرد: استانداران در استفاده از نیروهای جوان اهتمام خواهند داشت.

,

احمد وحیدی وزیر کشور امروز شنبه، برای حضور در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و مورد استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار و مسوولان استانی قرار گرفت.

,

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در باغ رضوان ارومیه و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، برنامه های وزیر کشور تا پیش از آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی است.

,

وحیدی همچنین امروز ضمن اعطای حکم استانداری محمدصادق معتمدیان، نخستین استاندار دولت مردمی و با اهدای لوحی از خدمات محمدمهدی شهریاری استاندار پیشین آذربایجان غربی قدردانی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه