اخبار داغ

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

۳۲۵ سایت جدید تلفن همراه در روستاهای لرستان راه‌اندازی شد

۳۲۵ سایت جدید تلفن همراه در روستاهای لرستان راه‌اندازی شد
حیدری گفت: احداث و ارتقای ۴۹۱ سایت در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۳۲۵ سایت جدید تلفن همراه در روستاهای لرستان راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب حیدری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: راه اندازی و ارتقای سایت های تلفن همراه در روستاهای استان در دستور کار است که تلاش شده تا روستاهای بیشتری به شبکه همراه متصل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا احداث و ارتقای ۴۹۱ سایت در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۳۲۵ سایت راه‌اندازی شده است.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان تصریح کرد: همچنین ۱۲ سایت به صورت موقت راه اندازی شده و در محله بهینه سازی است، ۶۳ سایت در محله نصب دکل و حفاری بوده و ۹ سایت هم در مرحله تجهیز قرار دارد.

,

حیدری عنوان کرد: بر اساس طرح خدمات اجباری روستایی موسوم به USO با هدف کاهش شکاف دیجیتالی در نقاط روستایی و دورافتاده و محروم، در فاز اول تعداد هزار و ۱۶۰ روستای استان توسط اپراتورهای وب و در فاز دوم موسوم به همت تاکنون ۲۱۵ روستا به اینترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شده اند.

,

وی بیان کرد: همچنین تعداد منصوبه اینترنت پرسرعت پهن باند ثابت در روستاهای استان با استفاده از تکنولوژی xDSL بالغ بر ۱۹۸ هزار است.

,

حیدری گفت: بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، تعداد مشترکان اینترنت پهن باند سیار در استان یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۸۹ و پهن باند ثابت ۱۱۲ هزار و ۷۵۲ مشترک است که در مجموع ضریب نفوذ اینترنت پهن باند استان، در حدود ۹۶ درصد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه