اخبار داغ

فوق تخصص جراحی پیوند کبد در شهرکرد:

جای خالی مرکز پیشرفته جراحی و پیوند کبد در چهارمحال‌وبختیاری به خوبی احساس می‌شود

جای خالی مرکز پیشرفته جراحی و پیوند کبد در چهارمحال‌وبختیاری به خوبی احساس می‌شود
دکتر رسول رحیمی گفت: با توجه به آمار بالای اهدایی کبد و همچنین وجود بیماران زیادی که در استان چهارمحال و بختیاری نیاز به پیوند کبد دارند نیاز به یک مرکز پیشرفته جراحی و پیوند کبد در این استان به خوبی احساس می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر رسول رحیمی فوق تخصص جراحی پیوند کبد در شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: با توجه به آمار بالای استان در زمینه اهدای کبد و همچنین وجود بیماران زیادی که در استان نیاز به پیوند کبد دارند نیاز به یک مرکز پیشرفته جراحی وپیوند کبد در استان به خوبی احساس می شود.

رحیمی ادامه داد: با توجه به اینکه دسترسی بیماران هم‌استانی به مراکز سایر استانها جهت پیوند کبد بسیار سخت و هزینه سرسام‌آوری به خانواده بیماران تحمیل می شود، طی دیدار با معاونت محترم درمان وزارت بهداشت و بیان مشکلات فوق برای ایشان موافقیت‌های اولیه برای ایجاد چنین مرکزی انجام شد و با خیرین جهت پرداخت هرینه‌ها نیز هماهنگی شده است.

وی افزود: برای قطعی شدن صدور مجوز نیاز به رایزنی نمایندگان استان می باشد و خوشحال می شویم که به منظور قدردانی از ایثار و بخشندگی خانواده های اهدا کننده عضو و‌ کمک به خانوادهای زیادی که نیاز به دریافت عضو دارند همکاری لازم را در این زمینه مبذول کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه