اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر اردل:

آسفالت کوچه‌ها و تکمیل پارک شهرک ریگک، اولویت اصلی شورای اردل است

آسفالت کوچه‌ها و تکمیل پارک شهرک ریگک، اولویت اصلی شورای اردل است
یردان امینی‌نژاد گفت: آسفالت کوچه ها و تکمیل شدن پارک شهرک ریگک، مریک از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است بنابراین شهرداری برای کسب رضایت شهروندان تکمیل این دو پروژه رو جز اولیت های اصلی خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یزدان امینی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر اردل در حین بازدید از کوچه های شهرک ریگگ، مریک در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه به دنبال درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت کوچه‌ها و تکمیل شدن پارک شهرک ریگک، مریک، شهرداری شهر اردل تکمیل پارک این شهرک را در دستور کار قرار داده است گفت: این‌که پارک‌ها نباید صرفا فضایی باغی یا باغچه‌ای باشند، لازم است که فضای سبز شهری هدفمند و موضوعی گسترش یابد تا نیاز اقشار مختلف مراجعه‌کننده به این فضاها را رفع کند.

امینی‌نژاد افزود: زمانی که شهروندان و گردشگران برای گذران اوقات فراغت به پارک‌ها مراجعه می‌کنند، باید لذت کافی را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه پیاده روهای  شهرک مریک، ریگک بازسازی و ترمیم خواهند شد بیان کرد: مسئول خدمات شهری و فضای سبز باید نظارت بیشتری بر برنامه‌های عملیاتی تعریف شده توسط زیرمجموعه‌ها به منظور تحقق اهداف، برنامه ها و قرارداد های امور شهری داشته باشد.. و بازدید میدانی خود را بیشتر کند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه