اخبار داغ

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد

آغاز صادرات ماهانه ۴ هزار تن کاغذ مازندران به ترکیه/ میزان تولید به ۵۰ هزار تن رسید

آغاز صادرات ماهانه ۴ هزار تن کاغذ مازندران به ترکیه/ میزان تولید به ۵۰ هزار تن رسید
علی اکبر صفریان گفت: پس از ۵ سال وقفه در صادرات، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از امروز ماهانه ۴ هزار تن کاغذ به کشور ترکیه صادر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی اکبر صفریان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تفاهم‌نامه صادراتی با کشور ترکیه با یورو معامله شده است، افزود: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال برگشت به دوران اوج و طلایی خودش است و در صورت ادامه حمایت‌ها صادرات هم افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: جلسه با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، منجربه تفاهم‌نامه‌ای شد که درخواست ۴۰ هزار تن کاغذ تحریر کردند و به آن‌ها قول دادیم که اگر قرارداد را به موقع ببندند کل ظرفیت خط تولید یک کارخانه را در اختیار کاغذ درسی بگذاریم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با منعقد شدن این تفاهم‌نامه آموزش و پرورش دغدغه و نگرانی در زمینه چاپ کتب درسی نداشته باشد، گفت: ما با تولید سالانه ۹۰ هزار تن کاغذ می‌توانیم همه نیاز‌های آموزش و پرورش را تامین کنیم.

صفریان افزود: ۲۰ هزار تن کاغذ از ابتدای پارسال تا پایان شهریور در این کارخانه تولید شد و در مدت مشابه امسال میزان تولید با افزایش ۵/۲ برابری به ۵۰ هزار تن رسید.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری احداث شد و برای تولید بیشتر نیاز به چوب دارد، گفت: باید با سازمان جنگل‌ها تفاهم نامه‌ای منعقد کنیم تا از شکسته افتاده‌های جنگل استفاده کنیم و در کنار آن با حمایت‌های ملی بتوانیم چوب‌های خارجی را هم وارد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

به گزارش بلاغ، شرکت چوب و کاغذ مازندران پس از اجرای قانون تنفس جنگل چندین بار مورد حمایت دولت قرار گرفت که از جمله آن تامین ۱۰ میلیون دلار ارز به نرخ نیمایی برای تامین مواد اولیه در سال ۹۸ بود.

,

این شرکت سال ۱۳۷۶ در شهرستان ساری آغاز به کار کرد و هم اکنون طبق گفته مسئولان آن، حدود یکهزار و ۳۰۰ نیروی انسانی دارد.

,

شرکت چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر سهامی خاص است که ۶۰ درصد سهام آن در اختیار شرکت آینده پویا، ۲۰درصد صندوق بازنشستگی کشوری با ۲۰  درصد دیگر هم در اختیار شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه