اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد:

تاکنون ۶۸ درصد دانش آموزان یزدی واکسینه شده‌اند/ خانواده‌ها نگران آموزش حضوری نباشند

تاکنون ۶۸ درصد دانش آموزان یزدی واکسینه شده‌اند/ خانواده‌ها نگران آموزش حضوری نباشند
خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: تاکنون ۶۸ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در استان یزد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به آمار واکسیناسیون دانش آموزان در استان یزد اشاره کرد و گفت: تاکنون 68 درصد دانش آموزان 12 تا 18 در استان یزد دُز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله از هفته آینده که این دانش آموزان باید دُز دوم واکسن خود را دریافت کنند، با همکاری مراکز واکسیناسیون این امر به‌خوبی در استان پیش خواهد رفت.

,

خلیلی در خصوص بازگشایی مدارس و نگرانی برخی از خانواده از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: ما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس به‌صورت ترکیبی در استان آغاز و منتظر دستورالعمل بعدی هستیم تا نسبت به نحوه آموزش در استان برنامه‌ریزی انجام دهیم.

,

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان یزد در پاسخ به این سؤال که آیا مدارس به‌صورت کامل بازگشایی می‌شوند یا خیر؟ گفت: در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های مدارس از ابتدای آبان تا 15 آبان ماه بستگی به وضعیت مدارس و انجمن اولیا و مربیان دارد ولی شیوه اجرای دستورالعمل‌ها طبق سخنرانی رئیس‌جمهور محترم در آئین بازگشایی مدارس در اول مهرماه، به‌احتمال‌زیاد به سمت حضوری شدن مدارس خواهد رفت.

,

وی سلامت دانش آموزان و معلمین را اولویت اول اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد بیان کرد و افزود: خانواده‌ها این مسئله را مدنظر قرار دهند که دانش آموزان در اولویت اول اداره کل آموزش‌وپرورش هستند و ما نیز نسبت به این مسئله واقف هستیم چون خودمان نیز فرزند داشته و به‌گونه‌ای عمل خواهد کرد که ان‌شاءالله برای کسی پیش نیاد.

,

خلیلی با بیان اینکه عدم برگزاری مدارس به شکل حضوری سبب افت تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی، ترک تحصیل، فقر حرکتی و اضافه‌وزن و چاقی دانش آموزان می‌شود، گفت: با توجه به تجربه یکساله‌ای که در زمان کرونایی و برگزاری مدارس داشته‌ایم، همه مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که با انجام واکسیناسیون و بهتر شدن اوضاع کرونایی و رعایت صددرصدی پروتکل‌ها مدارس به سمت حضوری شدن پیش بروند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه