اخبار داغ

با افت ۲۸ هزار واحدی شاخص؛

بورس آبان ماه را با ریزش آغاز کرد/ خروج بیش از ۷۷۱ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام

بورس آبان ماه را با ریزش آغاز کرد/ خروج بیش از ۷۷۱ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در نخستین روز هفته با ریزش ۲۸ هزار و ۶۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار ایستاد و ارزش معاملات بازار سهام به مرز ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه و در نخستین روز آبان ماه ۱۴۰۰ با ریزش کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با فشار عرضه و افت تقاضا، همراه با نوسان منفی قیمت‌ها آغاز شد و نقشه بازار یک دست قرمز پوش بود.

,

شاخص کل بورس در نخستین روز هفته ریزش ۲۸ هزار واحدی را ثبت کرد و شاخص هم وزن و فرابورس هم منفی بودند و به نوعی از ۳۴۲ نماد معامله شده در بورس، قیمت پایانی ۳۶ سهم مثبت و ۳۰۰ سهم در منفی شد.  در فرابورس هم از ۱۴۱ نماد معامله شده، قیمت ۱۷ سهم مثبت و ۱۲۳ سهم منفی بود.

,

 

,

معامله گران روز جاری در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۶۷۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران روز جاری در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۶۷۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۲۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۴۵۲ میلیارد تومان بود و حقیقی بیش ۷۷۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۸ هزار و ۶۲۶ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۹۱۷۵ واحد کاهش به ۳۸۸ هزار و ۸۶ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۸ هزار و ۶۲۶ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۹۱۷۵ واحد کاهش به ۳۸۸ هزار و ۸۶ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۴۸ هزار معامله و به ارزش ۵۹۲۳ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پارس، پتروشیمی پردیس، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ریزش ۲۹۰ واحدی به ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ریزش ۲۹۰ واحدی به ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۳۰ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین و گروه توسعه مالی مهر آیندگان با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه