اخبار داغ

در بازار امروز؛

افزایش ۱۱۳هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان عبور کرد/ طلا ۱۵ هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها

افزایش ۱۱۳هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان عبور کرد/ طلا ۱۵ هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه ۱۱۳ هزار تومان افزایش یافت و دوباره به مرز ۱۲ میلیون تومان نزدیک شد، نرخ دلار هم با رشد ۱۲۸ تومانی از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان عبور کرد؛ قیمت هر گرم طلا هم پس از رشد ۱۰ دلاری انس جهانی، امروز در بازار تهران ۱۵ هزار تومان گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز در جریان معاملات امروز شنبه نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته با افزایش همراه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۱۱۳ هزار تومان تومان افزایش در محدود ۱۱ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و سکه طرح قدیم با رشد ۱۴۷ هزار تومانی در حدود ۱۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان دادوستد شد.
,
 
,
قیمت نیم سکه امروز نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر شد و به ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
ربع سکه و سکه یک گرمی در جریان معاملات روز جاری با ۵۰ هزار تومان افزایش به ترتیب  ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی ۹ دلار و ۴۷ سنت افزایش یافت و به ۱۷۹۲ دلار و ۴۵ سنت رسید.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران در محدود یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان قیمت خورد که افزایش ۱۵ هزار تومانی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته داشته است. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۱۹ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار آمریکا در روز جاری در بازار آزاد ارز با افزایش ۱۲۸ تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته، در حدود ۲۷ هزار و ۵۴۳ تومان و هر یورو با ۱۳۶ تومان رشد، ۳۲ هزار و ۷۶ تومان به فروش رفت.
,
 
,
صرافی‌های بانکی نرخ هر دلار را در روز جاری ۲۶ هزار و ۷۹۱ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۲۶۰ تومان برای خرید تعیین کردند. این صرافی‌ها هر اسکناس یورو را ۳۱ هزار و ۷ تومان فروختند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه