اخبار داغ

شرایط خوبی بر اردوی تیم نوجوانان حاکم است

میدانرو: کیفیت فنی کاراته کاهای نوجوان بالاست/ تلاش می کنیم بهترین نتایج را در قزاقستان کسب کنیم

میدانرو: کیفیت فنی کاراته کاهای نوجوان بالاست/ تلاش می کنیم بهترین نتایج را در قزاقستان کسب کنیم
سرمربی تیم کاراته نوجوانان گفت: کیفیت فنی کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی نشان می دهد که استعدایابی خوبی در سطح استانها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته رضا میدانرو سرمربی تیم کاراته نوجوانان درباره شرایط اردوی تیم کاراته نوجوانان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی بر اردوی تیم نوجوانان حاکم است. تمام ورزشکاران با انگیزه تمرین می کنند تا نامشان در لیست نهایی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد. ما در طول برگزاری اردوی ارومیه تمرینات بدنسازی و کاراته را در دستور کار داشتیم تا کم کم به سطح آمادگی مطلوب برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: کاراته کاهای نوجوان ما به واسطه شیوع ویروس کرونا 20 ماه دور از میادین بودند ولی با تلاش مربیان سازنده استان ها نفرات بسیار خوبی به اردوی تیم ملی راه یافته اند. کیفیت فنی این ورزشکاران نشان می دهد که استعدادیابی خوبی در سطح استانها شده که جا دارد تشکر ویژه ای نیز از مربیان آنها داشته باشم.

,

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: شرایط سنی نوجوانان به گونه ای است که نمی توان پیش بینی دقیقی در خصوص نتایج تیم داشت، مسلما تمام کشورها تلاش می کنند بهترین نتایج را بدست آورند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و تلاش می کنیم که بهترین نتایج را در قزاقستان بدست آوریم. نفرات حاضر در اردو هم از نظر فیزینی و هم از نظر فنی در شرایط خوبی هستند و این ما را نسبت به آینده تیم امیدوار می کند.

,

میدانرو خاطرنشان کرد: 6 مرحله اردوی تمرینی برای تیم نوجوانان در نظر گرفته شده است. تلاش مان این بود که در مراحل پایانی اردوها رقابت انتخابی نهایی را برگزار کنیم ولی به واسطه آنکه باید اسامی ملی پوشان به فدراسیون کاراته آسیا اعلام شود، شاید این انتخابی زودتر برگزار شود.

,

وی در انتها گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از همکارانم در تیم نوجوانان داشته باشم. آقایان مهدی احمدی، قسمت اسیابری، محمد محمدی، نریمان ضامنی و ایرج زرین از سرمایه های کاراته و مربیان سازنده هستند که در این دوره افتخار همکاری با این عزیزان را داشتم. دغدغه تمام این مربیان موفقیت تیم است و ان شا الله با کسب نتایج خوب در مسابقات آسیایی، زحمات تمام مربیان سازنده جبران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه