اخبار داغ

تصمیم داشتم اگر مدال گرفتم، در لیگ کشتی نگیرم

پشتام: بنا گفت مادرت را در قلبت نگه دار/ اولین بار بود در این وزن کشتی گرفتم

پشتام: بنا گفت مادرت را در قلبت نگه دار/ اولین بار بود در این وزن کشتی گرفتم
دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: بنا مثل یک پدر دلسوز با من صحبت کرد و گفت مادرت را در قلبت نگه دار.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان پشتام دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی با اشاره به اینکه یک وزن بالاتر موفق به کسب مدال برنز جهان شد، اظهار داشت: ۴ طلا و یک رکوردشکنی برای کشتی فرنگی خیلی خوب بود. با صحبت‌های محمد بنا و کادرفنی توانستم از نظر بدنی و وزنی خودم را برسانم که حاصل کارم برنز جهان بود. شاید اگر زودتر این تصمیم را می‌گرفتیم، مدال خوشرنگ‌تری به دست می‌آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در وزن ۸۲ کیلوگرم درباره اینکه سال سختی داشتی و حتی این صحبت مطرح بود که کشتی را کنار بگذاری، گفت: ۲ سال سخت داشتم. هم پدر و هم مادرم مریض شدند. مادرم را حدود ۷-۸ ماه قبل از دست دادم، دلسرد شدم اما خدا را شکر می‌کنم دوبنده ملی را پوشیدم و مدال کسب کردم.

,

پشتام درباره اینکه محمد بنا صحبت زیادی با او داشت، یادآور شد: بنا مثل یک پدر دلسوز با من صحبت کرد و گفت مادرت را در قلبت نگه دار، همیشه برای خودت مبارزه کردی از حالا به بعد برای او بجنگ و برای اینکه دل او را شاد کنی. این صحبت‌ها روی من تاثیر گذاشت و این مدال را به مادرم و آنهایی که آسمانی شدند، تقدیم کردم.

,

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه وزن اصلی‌ات ۷۷ کیلو است و در ۸۲ شرکت کردی آیا قرار است دوباره به ۷۷ کیلو برگردی، عنوان کرد: در ۷۷ کیلو شرایط سخت‌تر از قبل است چون در آن وزن هم خیلی وزن کم می‌کردم. فعلا در ریکاوری هستیم، اردوها شروع شود هر تصمیمی کادر بگیرد، تابع آنها هستم.

,

وی درباره اینکه در مبارزه با کشتی‌گیر ترک بدنش خالی کرد، اظهارداشت: چند کشتی سنگین گرفتم. اسرائیل در گروه من بود و استرس داشتم. شب هم دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم. حتی چسب هم به پایم زدم که به تیم ملی کمک کنم. بعد از ۳ کشتی سخت، بدنم در زمان کشتی با حریف ترکیه ای خالی کرد.

,

پشتام در پاسخ به این‌ سوال که آیا به دنبال مدال خوشرنگ در مسابقات سال آینده هستی یا همین مدال کافیست، تصریح کرد: اولین بار بود در این وزن کشتی گرفتم. با بدنسازی خوب و برنامه‌ریزی درست تلاش می‌کنم اگر ملی‌پوش شدم در بازی‌های آسیایی و جهانی مدال خوشرنگی بگیرم.

,

فرنگی‌کار کشورمان درباره حضور در لیگ، گفت: تصمیم داشتم اگر مدال گرفتم، در لیگ کشتی نگیرم اما دور برگشت در فینال باید ببینم چه می‌‌شود.

,

پشتام که میهمان برنامه امروز (اول آبان) دایره طلایی بود، درباره عدم حمایت هیات کشتی باقرشهر از او، گفت: درباره او صحبت نکنم بهتر است، او اصلا نمی‌دانست من به مسابقات اعزام شده‌ام در حالی که اولین مدال این منطقه را من کسب کردم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه