اخبار داغ

بیانیه سپاه عاشورا درباره حواشی آیین معارفه استاندارآذربایجانشرقی

بیانیه سپاه عاشورا درباره حواشی آیین معارفه استاندارآذربایجانشرقی
سپاه عاشورا طی بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار خرّم در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نیز رفتار کریمانه وی قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سپاه عاشورا طی بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار خرّم در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نیز رفتار کریمانه وی قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بیانیه سپاه عاشورا درباره حواشی مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی آمده است:

,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
بیانیه سپاه عاشورا در پی اتفاق پیش آمده در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی
,
 
,
اللّهُمَّ إنّا نَرغَبُ إلَیکَ فی دَولَةٍ کَریمَةٍ
,
 
,
تُعِزُّ بِهَا الإِسلامَ وأهلَهُ
,
 
,
وتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وأهلَهُ
,
 
,
ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام؛ به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شأن فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار خرّم در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.
,
 
,
انتظار دارد دستگاه‌های مسؤول ضمن بررسی موضوع، برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه