اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

دمای هوا در استان یزد به زیر صفر درجه رسید

دمای هوا در استان یزد به زیر صفر درجه رسید
دهقانی گفت: امروز صبح سبزدشت با کمینه دمای منفی یک، سردترین منطقه استان یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احسان‌الله دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: دمای شهر یزد در گرم‌ترین ساعات امروز به 23 درجه رسید ضمن اینکه امروز صبح سبزدشت با کمینه دمای منفی یک، سردترین منطقه استان یزد بود؛ همچنین کمینه دمای مناطقی مانند بیداخوید، طزرجان، ندوشن و نیر هم به دو درجه بالای صفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: اما برای فردا به ویژه از سمت بعدازظهر افزایش ابر را برای آسمان استان یزد خواهیم داشت؛ همچنین گاهی وزش بادهای نسبتا شدید به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی استان یزد محسوس‌تر خواهد بود.

,

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: اما از روز دوشنبه به بعد آسمان استان یزد عمدتا صاف خواهد بود و روند افزایشی دمای روزانه را به طور موقتی خواهیم داشت، با این وجود همچنان ماندگاری هوای سرد شبانه پیش رو خواهد بود؛ همچنین پیش‌بینی می‌کنیم مجددا از روز چهارشنبه کاهش دما را در استان داشته باشیم.

,

دهقانی عنوان کرد: بر این اساس دمای شهر یزد در گرم‌ترین ساعات فردا با سه درجه افزایش به 26 خواهد رسید و امشب هم در سردترین ساعات پیش‌بینی می‌کنیم دما در یزد به 10 درجه سانتیگراد بالای صفر برسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه