اخبار داغ

گالری‌گردی در بوم پاییزی البرز؛

نمایشگاه انفرادی نقاشی در کرج برگزار می شود

نمایشگاه انفرادی نقاشی در کرج برگزار می شود
نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان "از خواب چو برخیزم، اول تو به یاد آیی" با آثار هنرمند البرزی، هما منصوری در کرج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ گالری‌گردی از جمله عادت‌های فرهنگی‌هنری است که هنردوستان را برای تماشای هنر به گالری‌ها می‌کشاند، البته با پاندمی کووید۱۹ این جریان نیز همچون سینما و تئاتر رفتن، کمی به حاشیه کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
در اولین هفته پاییز ۱۴۰۰ شاهد افتتاح نمایشگاه انفرادی هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم. گالری ماه‌زاد میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی بانوی هنرمند البرزی است.
,
 
,
نمایشگاه نقاشی با عنوان "از خواب چو برخیزم، اول تو به یاد آیی" با آثار هما منصوری در کرج برگزار می شود.
,
 
,
این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر در ابعاد متنوع است؛ نقاشی ها فیگوراتیو (برخی در اندازه واقعی)، با فضایی رؤیا گونه بوده و از جذابیت بصری زیادی برخوردارند، حواس بیننده را جلا بخشیده، او را به عمیق شدن در معنا و ساختار اثر دعوت می کنند.
,
 
,
هما منصوری؛ نقاش، مجسمه ساز، مدیر و مدرس آموزشگاه هنری همای مهر (واقع در مهرشهر کرج) و همچنین مدرس دانشگاه، عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان البرز است.
,
 
,
او دارای پیشینه هنری درخشانی در زمینه برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی (داخلی و خارجی) و شرکت در جشنواره ها و ورکشاپ های هنری است.
,
 
,
خود هنرمند، پروسه خلق آثارش را اینگونه توصیف می کند: "از دنیایی به دنیایی دگر سفری پایان ناپذیر است، به ایستگاه پایان که می‌رسی هنوز موسیقی قلبت می‌نوازد. پیر شدی، زار شدی اما موسیقی‌ات ادامه دارد. خاطراتی که در قلبت باقی مانده و با نوازش موسیقی به رقص در می آید. چشمانت را باز کن… چشمانم را باز می کنم قلم را در دست می گیرم و رسم می کنم، در سایه قلم تو در سایه ای از ابهام زاده می شوی، به دنبال کشف تو مسافر دنیایی دیگرم، شاید برگشتی نباشد اما تو در پس سایه ها منتظر بمان. من با یک چشم بر هم زدن تو را می یابم، تو را می کشم، تو را نفس می کشم".
,
 
,
افتتاحیه این نمایشگاه پنج شنبه ۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می شود و نمایشگاه تا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت. گالری جمعه ها تعطیل است و ساعات بازدید در باقی روزها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
,
 
,
گالری "ماه‌زاد" در کرج، فلکه اول گوهردشت، بلوار میرزایی پرور، پلاک۶۶، ساختمان بارمان، طبقه اول، واحد دوم واقع شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه