اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

سیره پیامبر (ص) بهترین الگوی رفتارسازی مسئولان است/ وحدت و همدلی تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمن است

سیره پیامبر (ص) بهترین الگوی رفتارسازی مسئولان است/ وحدت و همدلی تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمن است
مجید مرتضایی گفت: پیامبر اکرم (ص) با اخلاق، مهر، محبت و رفتار بزرگ منشانه در دلها نفوذ کرد؛ این راهکاری است که همه مسئولین در امور خدمت رسانی خود به مردم باید از آن الگو بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مجید مرتضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه اختلاف بین شیعه و سنی از خواسته‌های دشمنان اسلام است، گفت: می‌خواهند مسلمان را به دست مسلمان از بین ببرند و این نقشه استکبار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تیتریک,
وی ادامه داد: با رفع اختلافات و ایجاد وحدت؛ مسلمانان دست اتحاد به همدیگر دهند و موجبات سربلندی اسلام و شکست نقشه‌های دشمنان را فراهم نمایند.
,
 
,
مرتضایی افزود: پیامبر اکرم (ص) با اخلاق، مهر، محبت و رفتار بزرگ منشانه در دلها نفوذ کرد؛ این راهکاری است که همه مسئولین در امور خدمت رسانی خود به مردم باید از آن الگو بگیرند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: دشمنان اسلام رحم و مروتی ندارند و به فکر پیشرفت مردم ایران نیستند تا اقدام به برداشتن تحریم کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: باید رفع تحریم ها با رفتارهای خودمان، وحدت و همدلی مسئولان خنثی شود و اکنون نیز در جنگ اقتصادی دشمن باید از آن استفاده کنیم. 
,
 
,
مرتضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در خلق تمدن های بزرگ اسلامی، وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی موج می زد؛ رنگ و نژاد اصلا مورد توجه نیست، بلکه ملاک برتری به تقوای آنهاست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه