اخبار داغ

در بازدید از مرکز درمانی لنده صورت گرفت:

نواقصات تنها مرکزدرمانی لنده برطرف می شود+تصاویر

نواقصات تنها مرکزدرمانی لنده برطرف می شود+تصاویر
در پی گلایه های مردم از کمبودات و مشکلات ساختمان جدیدمرکز بستردرمانی لنده، صبح امروز اعضای شورای تامین به صورت سرزده از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند که در این بازدید بر رفع نواقصات تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، در پی اعتراضات گسترده شهروندان لنده ای در خصوص کمبودات  و مشکلات ساختمان جدیدمرکز بستردرمانی لنده، صبح امروز اعضای شورای تامین به صورت سرزده از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این بازدید فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه ناحیه لنده، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، نماینده بنیاد علوی و شرکت اسکان حضور داشته و مسائل و مشکلات و نواقصات ساختمان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

,

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به تسریع در روند خدمات رسانی گفت: این مرکز تنها مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان است که با انتقال به ساختمان نیمه کاره جدید دارای مشکلات اساسی و گلایه های مردمی است.

,

 

,

وی افزود: روند خدمات رسانی به بیماران از اولویت های اصلی بخش درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و در این راه نباید کوچکترین کوتاهی صورت گیرد.

,

تورج رزمجو تصریح کرد: وضعیت محوطه سازی این مرکز برابر بازدید صورت گرفته و تاکید ویژه اعضای شورای تامین حداکثر تا یک ماه آینده باید در دستور کار شرکت اسکان و دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد تا بیش از این مردم در تردد با مشکل مواجه نشوند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از گلایه های مردمی بحث داروخانه بود که به زودی داروخانه دوم در محل قبلی مرکز بستردرمانی که به کلینیک تبدیل شده است راه اندازی و به شهروندان خدمات رسانی خواهدکرد.

,

فرماندار شهرستان لنده از تلاش های خوب کادر درمان و مجموعه های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در مقابله با کرونا نیز قدردانی کرد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: اسماعیل میری
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه