اخبار داغ

۳ بازیکن روز سه شنبه به ما ملحق می‌شوند

محمدی: در تاجیکستان محدودیت‌های زیادی داریم/ شاید سن تیم امید باز هم پایین‌تر بیاید

محمدی: در تاجیکستان محدودیت‌های زیادی داریم/ شاید سن تیم امید باز هم پایین‌تر بیاید
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: تاجیکستان از لحاظ سخت‌افزار و حتی اینترنت با کشور خودمان هم قابل قیاس نیست و محدودیت‌های زیادی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی سرپرست تیم امید درباره آغاز مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا، اظهار داشت: در جلسه پیش از این مسابقات روی مسائل انضباطی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شد. همچنین بنا شد در بازی اول تیم ایران سفید و دروازه‌بان‌مان لباس مشکی بر تن کند. مشکل خاصی نیست و امیدوارم فردا استارت خوبی برای حضور در المپیک بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اشاره کرد: امروز تست کرونا گرفته شده و احتمالا فردا نیز قبل از بازی با نپال بازهم تست گرفته خواهد شد.
,
 
,
سرپرست تیم فوتبال امید ایران درباره میزبانی تاجیکستان از این مسابقات عنوان کرد: از لحاظ سخت‌افزار و حتی اینترنت امکانات اینجا حتی با کشور خودمان هم قابل قیاس نیست و محدودیت‌های زیادی داریم. شرایط اتاق‌ها خیلی ایده‌آل نیست ولی باید نسبت به تصمیم AFC تمکین کنیم. امیدواریم در بازی‌ها مشکلی نباشد ما در ایران نیز روی چمن مصنوعی تمرین کردیم ولی وضعیت چمن خودمان خیلی بهتر از اینجا بود. روی این چمن زیاد بازی می‌شود و احساس می‌کنم شرایط خیلی حرفه‌ای نیست.
,
 
,
محمدی درباره وضعیت تیم نیز گفت: همه بچه‌ها وضعیت خوبی دارند و هیچ مصدومی نداریم. همه با جدیت کار می‌کنند و امیدواریم ٣ بازیکن دیگر نیز به ما اضافه شوند تا با تیم کامل برای بازی دوم و سوم آماده شویم. قرار است این بازیکنان روز سه شنبه به ما ملحق شوند. باید از باشگاه‌ها تشکر کنم که کمک کردند با تیم کامل راهی این مسابقات شویم.
,
 
,
وی اشاره کرد: فکر می‌کنم بازی فردا مقابل نپال برای ما یک بازی تدارکاتی محسوب شود تا بتوانیم برای بازی‌های بعدی خود را آماده کنیم تا در آخر با حداکثر امتیاز به کشور برگردیم و خود را برای دور بعدی آماده کنیم.
,
 
,
محمدی درباره اینکه قرار است تیم امید به بازی‌های آسیایی 2022 نیز اعزام شود، گفت: این بحثی است که آقای مهدوی‌کیا و ماجدی باید با کمیته ملی المپیک ادامه دهند تا تیم با شرایط خوبی آماده شود.
,
 
,
وی درباره اینکه سن تیم امید ٢ سال کمتر از سقف تعیین شده، خاطرنشان کرد: این کار برای آماده‌سازی تیم برای بازی‌های آسیایی و مقدماتی المپیک است و شاید سن این تیم باز هم پایین‌تر بیاید. تصمیم بر این است که تیمی تشکیل شود که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان ایران شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه