اخبار داغ

دیدار رئیس کمیته المپیک با مقامات IOC/ بحث و گفتگو درباره ۴ محور اساسی

دیدار رئیس کمیته المپیک با مقامات IOC/ بحث و گفتگو درباره ۴ محور اساسی
رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با مقامات کمیته بین المللی المپیک(IOC) دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  جلسه مشترک مقامات کمیته بین المللی المپیک و رییس کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست مشترک که با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمد علیپور عضو هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته با مقامات ارشد IOC برگزار شد، طرفین در خصوص ۴ محور اساسی به بحث و گفتگو پرداختند.
,
 
,
نخست گزارشی از پیشرفت های ورزش قهرمانی در ایران و توسعه رشته های مدال آور در المپیک ۲۰۲۰(کاراته-تیراندازی) توسط صالحی امیری ارائه و طی آن ایران به عنوان نخستین کشور در منطقه  و چهارمین کشور در آسیا معرفی شد.
,
 
,
در بخش بعدی انتظارات ایران برای تداوم حمایت همه جانبه مالی و حقوقی کمیته بین المللی المپیک (IOC) از ورزش قهرمانی ایران جهت حضور مقتدرانه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.
,
 
,
 در ادامه این نشست مسئولین ورزش کشورمان خواستار ابهام زدایی در برخی از مسائل مطروحه که عمدتا ناشی از تحریک عوامل بیگانه و متواریشکل می گیرد، شدند و همچنین منابع اطلاعاتی کمیته بین المللی المپیک که عمدتا تحت تاثیر عملیات روانی دشمنان نظام می‌باشد، مورد نقد قرار گرفت.
,
 
,
در پایان مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک (IOC) بر حمایت حداکثری از کمیته ملی المپیک و مثبت ارزیابی کردن گفتگو های دوجانبه تاکید داشتند و خواستار اجرایی شدن  منشور المپیک بعنوان تنها سند مورد اجماع جامعه جهانی ورزش شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه