اخبار داغ

نتایج و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست

لیگ برتر والیبال| آغاز فصل جدید با برد پرافتخارترین تیم لیگ و قهرمان فصل گذشته/ هفته نخست به کام میزبان ها

لیگ برتر والیبال| آغاز فصل جدید با برد پرافتخارترین تیم لیگ و قهرمان فصل گذشته/ هفته نخست به کام میزبان ها
سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز (یکشنبه) با پیروزی پیکان برابر سایپا در دیدار افتتاحیه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران و فصل جدید رقابتهای جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) آغاز و با برگزاری 7 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد پیگیری شد. تیم‌های پیکان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و فولاد سیرجان موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*پیکان 3 – سایپا 1

, *پیکان 3 – سایپا 1,

در نخستین مسابقه این فصل لیگ برتر والیبال  که از ساعت 15 شروع شد، دو تیم سایپا و پیکان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

,

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه که به مدت 126 دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا نخستین تیم فاتح سال 1400 این رقابت‌ها باشند.

,

تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد.

,

نارنجی‌پوشان سایپا در ست نخست 25 بر 19 پیروز شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 27 بر 25 مغلوب حریف سنتی خود شدند و نخستین ناکامی فصل را تجربه کردند.

,

بازیکنان سایپا در ابتدای چهار ست این مسابقه از حریف پیش بودند، اما در سه ست نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در امتیازهای حساس پایانی نتیجه را به حریف سرسخت خود واگذار کردند.

,

وحید پورکاشیان و حامد گرجی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و بهروز جعفری و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این دیدار را بر عهده‌ داشتند. بابک امیری بازیکن شماره 18 سایپا در ست چهارم این مسابقه از داور کارت زرد دریافت کرد.

,

 

,

*شهداب یزد 3 – شهرداری گنبد صفر

, *شهداب یزد 3 – شهرداری گنبد صفر,

در دیگر مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم شهداب یزد میزبان شهرداری گنبد در سالن اختصاصی شهداب بود که شاگردان محمد عمده غیاثی سرمربی نماینده یزد در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند.

,

تیم گنبد که در این فصل از رقابت‌ها طاهر قره‌داشلی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 26 بر 24 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد و نخستین ناکامی فصل را تجربه کرد.

,

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مجید محسنی شوشتری و یونس حسن‌زاده نیز ناظران داوری و فنی این دیدار بودند که 93 دقیقه طول کشید.

,

 

,

*سپاهان 3  مس رفسنجان 1

, *سپاهان 3 , ,  مس رفسنجان 1,
تیم مس رفسنجان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال ایران میهمان سپاهان بود و به‌رغم نداشتن تجربه در این مسابقات، عملکرد قابل قبولی مقابل نماینده اصفهان داشت.
,
 
,
شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم سپاهان در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 16 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا سه بر یک فاتح این میدان باشند.
,
 
,
مجتبی بیداریان، مرتضی حسن‌علایی، مسعود یزدان‌پناه و خضراله ترابی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این دیدار را برعهده داشتند.
,
 
,
این مسابقه یک ساعت و 55 دقیقه طول کشید و امیرحسین ناوی بازیکن شماره 14 مس رفسنجان در ست چهارم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
,
 
,
 
,
*شهرداری ارومیه 3  راه‌یاب ملل مریوان 1
, *شهرداری ارومیه 3 , ,  راه‌یاب ملل مریوان 1,
 
,
تیم شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر سال 1400 و در سالن 6 هزارنفری غدیر میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و با شکست سه بر یک این تیم به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
,
 
,
نماینده مریوان در ست نخست این مسابقه 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 19 مغلوب حریف شد.
,
 
,
مهدی نویدی و حامد آقابراری داوران اول و دوم این مسابقه بودند. علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و مسعود قاری نیز ناظران داوری و فنی این دیدار بودند.
,
 
,
این مسابقه که 132 دقیقه طول کشید، دو کارت زرد داشت که طاهر فرخ‌نژاد کمک مربی راه‌یاب و رحمان داودی بازیکن شماره 11 شهرداری ارومیه در ست چهارم دریافت کردند.
,
 
,
این دیدار همچنین دو مصدوم داشت که رادین احمدی و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان راه‌یاب ملل مریوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
,
 
,
 
,
*لبنیات هراز 3 – پاس گرگان 2
, *لبنیات هراز 3 – پاس گرگان 2,
 
,
در سالروز ولادت حضرت محمد (ص) سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان پنجمین دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان بود و تیم‌های لبنیات هراز و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند.
,
 
,
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز در این مسابقه پایاپای 3 بر 2 موفق به شکست میهمان خود شدند تا دو امتیاز از هفته اول کسب کنند.
,
 
,
تیم پاس گرگان که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در ست های سوم و چهارم با امتیاز مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 15 بر 12 مغلوب نماینده آمل شد تا در هفته نخست یک امیتاز به دست آورد.
,
 
,
علیرضا قریب، میثم پارسه، امیر صداقت و نادر انصاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند که به مدت 161 دقیقه طول کشید.
,

 

,

*شهرداری ورامین 3 – هورسان 2

, *شهرداری ورامین 3 – هورسان 2,

شهرداری ورامین در نخستین میزبانی خود در لیگ سی‌وپنجم در یک رالی پنج سته از سد هورسان رامسر گذشت.

, .,

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین که فصل گذشته لیگ را با رتبه پنجمی به پایان برده بودند، درنخستین هفته لیگ برتر 1400 با نتیجه 3 بر 2 و با ثبت امتیاز‌های 25 بر20، 25 بر22 و 15 بر10 در ست‌های اول، چهارم و پنجم از حریف پیشی‌گرفتند.

, .,

هورسان رامسر تیم نهم لیگ 99 در بازی امروز تنها در ست‌های دوم و سوم موفق به کسب امتیاز‌های 25 بر 22 و 27 بر 25 به سود خود شد تا نخستین شکست را تجربه کند اما یک امتیاز به دست آورد.

, .,

در این بازی که به مدت دو ساعت و چهل دقیقه به طول انجامید، سید امین علوی بازیکن شماره 14 هورسان و بهمن جهاندیده بازیکن شماره یک شهرداری ورامین در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.

, .,

داود نافعی و هادی تیموری داوران اول و دوم این دیدار بودند. نظارت داوری و فنی مسابقه نیز برعهده احمد دامغانی‌نژاد و خلیل یگانه‌مجد بود.

, .,

 

,

*فولاد سیرجان 3 – آذرباتری ارومیه 1

, *فولاد سیرجان 3 – آذرباتری ارومیه 1,

در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال که به میزبانی سالن فدراسیون انجام شد،  فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی مقابل آذرباتری ارومیه تیم چهاردهم لیگ گذشته، صف‌آرایی کرد.

, .,

دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از آمادگی خوبی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر برخوردار بودند. قهرمان جام باشگاه‌های آسیا اما به نظر می‌رسد تا حدودی خسته سفر طولانی مدت به تایلند بود. چراکه شاگردان فرهاد نفرزاده در آذرباتری ارومیه بعد از پیروزی در ست‌ اول بازی با نتیجه 25 بر 22، در ست سوم هم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با ثبت امتیاز 25 بر 20 به سود خود، غافلگیر کردند.

, .,

درنهایت این فولاد سیرجان بود که با کسب امتیاز‌های 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 10 در ست‌های دوم، سوم و پنجم، پیروز میدان شد.

, .,

قادر صادقی، محمد آقایی، علی یاوری و علیرضا محمدعلی گیلانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بازی را برعهده داشتند که به مدت دو ساعت و 20 دقیقه طول کشید.

, .,

این مسابقه دو کارت زرد داشت که در ست اول مصطفی حیدری بازیکن شماره 20 فولاد سیرجان و در ست چهارم آرمان رحمانی بازیکن شماره 10 آذرباتری جریمه شدند.

,

 

,

*نتایج و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست

, *نتایج و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست, *نتایج و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست,

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد پیگیری شد.

,

در پایان نخستین هفته رقابت‌ها تیم‌های پیکان، شهرداری ارومیه، سپاهان، لبنیات هراز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و فولاد سیرجان موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.

,

نکته جالب توجه این‌که تمام میزبانان هفته نخست به جز سایپا در آغاز فصل جدید لیگ برتر به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کردند و برابر رقبا به پیروزی رسیدند.

,

این هفته تیم شهداب یزد بعد از کسب پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری گنبد و کسب سه امتیاز کامل بازی، صدرنشین لیگ برتر شد تا سپاهان و شهرداری ارومیه هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی بایستند.

,

 

,

** نتایج کامل دیدارهای هفته نخست به قرار زیر است:

,

*سایپا یک – پیکان 3؛ (25-19)، (23-25)، (23-25)، (25-27)

,

*فولاد سیرجان 3 – آذرباتری ارومیه 2؛ (22-25)، (25-20)، (25-19)، (20-25)، (15-10)

,

*شهرداری ارومیه 3 – راه‌یاب‌ملل مریوان یک؛ (23-25)، (25-19)، (27-25)، (25-19)

,

*سپاهان 3 – مس‌رفسنجان یک؛ (25-18)، (20-25)، (25-16)، (26-24)

,

*لبنیات هراز 3 – پاس گرگان 2؛ (25-20)، (25-21)، (23-25)، (23-25)، (15-12)

,

*شهرداری ورامین 3 – هورسان رامسر 2؛ (25-20)، (22-25)، (25-27)، (25-22)، (15-10)

,

*شهداب یزد 3 – شهرداری گنبد صفر؛ (25-15)، (26-24)، (25-22)

,

 

,

** رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته نخست به این شرح است:

,

1- شهداب یزد

,

2- سپاهان

,

3- شهرداری ارومیه

,

4- پیکان

,

5- فولاد سیرجان

,

6- لبنیات هراز

,

7- شهرداری ورامین

,

8- هورسان رامسر

,

9- پاس گرگان

,

10- آذرباتری ارومیه

,

11- سایپا

,

12- راه‌یاب ملل مریوان

,

13- مس رفسنجان

,

14- شهرداری گنبد

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه