اخبار داغ

یک کارشناس مسائل مذهبی:

امروزه جامعه ما به مسأله اخلاق نیاز دارد

امروزه جامعه ما به مسأله اخلاق نیاز دارد
یک کارشناس مسائل مذهبی گفت:امروز می بینیم جامعه ما به مساله اخلاق نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،با اشاره به برکت وجود پیامبر عظیم الشان که خداوند به جامعه بشریت عطا فرمودند، اظهار داشت: در آن زمان دو قدرت مادی یعنی حکومت‌های ظالمی که روی کار بودند و قوه روحی آتش پرستی، بت پرستی، دوگانه پرستی بر عالم حکم فرما بود و ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) باعث نابودی و از بین بردن این دو قوه در دنیا شد تا بتواند بشریت را از زیر یوق اسارت ستمگران و شیطان صفتان نجات دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار,  شبکه اطلاع رسانی مرصاد,  ،با اشاره به برکت وجود پیامبر عظیم الشان که خداوند به جامعه بشریت عطا فرمودند، اظهار داشت: در آن زمان دو قدرت مادی یعنی حکومت‌های ظالمی که روی کار بودند و قوه روحی آتش پرستی، بت پرستی، دوگانه پرستی بر عالم حکم فرما بود و ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) باعث نابودی و از بین بردن این دو قوه در دنیا شد تا بتواند بشریت را از زیر یوق اسارت ستمگران و شیطان صفتان نجات دهد. ,

وی افزود: قبل از پیغمبر اسلام(ص) به عنوان پیغمبر خاتم، پیغمبران متعددی آمدند اما پیغمبر اسلام برای تکمیل مکارم اخلاق که مساله ای بسیار مهم و حیاتی در بشریت بود، مبعوث شدند. 

,

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه رسول اکرم(ص) بحث اخلاق را پیش کشیدند، تصریح کرد: امروز می بینیم جامعه ما به مساله اخلاق نیاز دارد.

,

 وی با اشاره به ابتکار امام راحل در جهان اسلام عنوان کرد: با توجه به اختلاف تاریخی در ولادت رسول اکرم(ص) از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول بین اهل سنت و تشیع از آنجا که این موضوع می توانست توسط دشمن به تهدیدی تاریخی تبدیل شود امام راحل با نامگذاری این بازه به نام هفته وحدت آن را به فرصتی بسیار ارزشمند تبدیل کرد. 

,

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: در هفته وحدت مطالب بسیار زیبایی از سوی علمای شیعه و سنی مطرح و ارزش‌ها بیان می شود. 

,

حجت الاسلام توسلی خاطرنشان کرد: ولادت پیغمبر(ص) روح تازه ای به کالبد جامعه بشریت تزریق کرد که بعد ۱۴۰۰ سال می بینیم این روح خود را در دنیا نشان می دهد. 

,

وی افزود: با وجود اینکه این روح دمیده شده در مقابل ظلم و ستم ستمگران و استعمارگران می ایستد متاسفانه دشمن در یک جبهه متحد و منسجم با عده و عده فراوان، اسلام هراسی در سراسر دنیا را راه می اندازند. 

,

حجت الاسلام توسلی گفت: امروز باید مسلمانان هوشیار باشند و به ریسمان بسیار محکم پیغمبر اسلام و فرزندان ایشان چنگ بزنند که بتوانیم در مقابل جبهه کفر بایستیم و نمای بسیار زیبای اسلام را به دنیا نشان دهیم و جامعه جهانی با اخلاق، متدین و متشرعی داشته باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه