اخبار داغ

در مهرماه امسال رخ داد؛

بازار ۱۱۱۰ میلیارد تومانی قراردادهای آتی بورس کالا

بازار ۱۱۱۰ میلیارد تومانی قراردادهای آتی بورس کالا
بیش از ۴۷۶ هزار قرارداد آتی به ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال در مهرماه امسال در بازار مشتقه بورس کالای ایران منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان معاملات هفتمین ماه امسال، معامله گران در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۴۷۶ هزار و ۸۱۹ قرارداد آتی را به ارزشی بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال منعقد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس در مهر ماه سال جاری تعداد  ۴۳۲ هزار و ۸۳۰ قرارداد آتی زعفران نگین به ارزشی بیش از ۹۲۷۵ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال برای تحویل در دو سررسید آبان و دی ماه منعقد شد.
,
 
,
معامله گران با انعقاد ۷ هزار و ۶۹۰ قرارداد آتی زعفران پوشال به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال را برای تحویل آبان ماه امسال ثبت کردند.
,
 
,
همچنین در مهر ماه ۱۷۴ قرارداد آتی پسته تحویل مهر و آذر ماه ۱۴۰۰ نیز به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد ریال بالغ شد.
,
 
,
افزون بر این در مهر ماه امسال ۱۵۳ قرارداد آتی زیره سبز با دوره  تحویل مهر و آذر ماه به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریالی منعقد شد.
,
 
,
ین گزارش می‌افزاید: ۲۲ هزار و ۳۸۶ قرارداد آتی نقره نیز برای سررسیدهای مهر، آبان و  آذر در حالی منعقد شد که ارزش ۴۵۷ میلیارد ریالی برای این دارایی پایه رقم خورد.
,
 
,
انعقاد ۱۳۵ هزار و ۸۶ قرارداد آتی صندوق طلا هم با دوره تحویل مهر، آبان، آذر و بهمن ماه به ارزش بیش از ۱۲۱۲ میلیارد ریالی به ثبت رسید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه