اخبار داغ

استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر و فولاد می‌توانند مدعی سرسختی برای قهرمانی باشند؛

مرزبان: تنها زمین فوتبال مسجدسلیمان زیر کشت بود/ برخی مدعیان قهرمانی از پس‌کوچه‌ها می‌آیند!

مرزبان: تنها زمین فوتبال مسجدسلیمان زیر کشت بود/ برخی مدعیان قهرمانی از پس‌کوچه‌ها می‌آیند!
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی مسئولان نفت مسجدسلیمان بر این باور بودند که آنجا نمی‌توان بازی کرد این مسأله ما را تبرئه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان پیرامون هدف‌گذاری تیم خود در فصل جدید و این که آیا این تیم قرار است اتفاق بزرگی را رقم بزنند، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان این است اول فوتبال باکیفیتی را به نمایش بگذاریم که تا به حال موفق شدیم. خودمان را تنها مدعی قهرمانی نمی‌دانیم تیم‌های خوب و بهتری هم هستند، باید باز هم کیفیت کاری را رو به جلو ببریم و نتایج خوبی بگیریم که تا روز آخر مدعی قهرمانی بمانیم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد؛ اگر قهرمان شویم اتفاق بزرگی برای مردم اصفهان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مربی تیم فوتبال سپاهان درباره گل‌زنی تیمش در بازی‌های اخیر عنوان داشت: نتایجی که گرفتیم در دو بازی از ۳۰ بازی بود. باید برای هر بازی و رقیبان‌مان ارزش قائل باشیم. باید به رقیبان‌مان احترام بگذاریم، آن‌ها را جدی بگیریم و رفتار قهرمانانه داشته باشیم. بازیکنان این مسأله را درک کرده‌اند و الان با احساس خیلی خوبی فوتبال بازی می‌کنند. از نظر تاکتیکی قدم‌های خیلی خوبی برداشته‌ایم. بعد از یکسال کار کردن تیم تولد جدیدی داشته و رنسانس جدیدی را تجربه می‌کند. روی این خط باید بمانیم و سعی کنیم همگام با بازی خوب، نتیجه بگیریم.
,
 
,
وی در مورد عملکرد خوب سجاد شهباززاده در فصل گذشته و شروع خوب او در فصل جدید بیان داشت:‌ شهباززاده تجربه بزرگی از بازی در تیم‌های بزرگ دارد او می‌تواند با شرایط تیم‌ها به خوبی زندگی کند. از سرعت و هوش تاکتیکی بالایی برخوردار است ما هم به او کمک می‌کنیم. برنامه تیمی این است که از کیفیت سجاد و بقیه بازیکنان بتوانیم خوب استفاده کنیم.
,
 
,
مرزبان در خصوص این که محرم نویدکیا انتقاداتی به شیوه برگزاری مسابقات داشت و آیا سپاهان انتقادی در این مورد دارد، گفت: انتقادی نداریم. محرم هم انتقاد نداشت اما ما شب قبل از بازی نمی‌دانستیم در کدام زمین باید بازی کنیم. خودمان می‌دانستیم که هیأت فوتبال خوزستان و سازمان لیگ در تلاش برای مهیا کردن شرایط هستند. اعضای نفت مسجدسلیمان هم می‌دانستند در آن زمین نمی‌شود بازی کنیم. خودشان هم به این مسأله که چرا زمین قبل از بازی شخم زده شده و زیر کشت رفته اعتراض داشتند. به هر حال اشتباهی بوده که صورت گرفته، از فدراسیون، سازمان لیگ و هیأت فوتبال خوزستان تشکر می‌کنیم که کمک کردند تا این مشکل حل شود.
,
 
,
مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره اعتراض افشین پیروانی به تغییر محل برگزاری این بازی تاکید داشت: مسجدسلیمان یک زمین بیشتر ندارد. این زمین زیر کشت برده شد و مربیان نفت مسجدسلیمان هم ناراضی بودند. این دیگر از دست ما خارج است. حتی در صورت موافقت نفت مسجدسلیمان می‌توانستیم در آن زمین هم بازی کنیم. وقتی مسئولان نفت مسجدسلیمان بر این باور بودند که آنجا نمی‌توان بازی کرد این مسأله ما را تبرئه می‌کند. ما هم در فصل گذشته در زمین‌های خیلی بدی بازی کردیم و حتی امتیاز هم دادیم اما اعتراضی نکردیم. این شرایطی است که فوتبال ایران از لحاظ مشکلات ساختاری دارد و متأسفانه هنوز حل نشده است.
,
 
,
مرزبان درباره این که آیا از عملکرد دروازه‌بان اتریشی راضی هستند، عنوان داشت: او فوق‌العاده خوب کار می‌کند و احساس انسانی بزرگی دارد. ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم که جزو روشنفکران فوتبال ایران هستند. خیلی زود توانستند این حس را به کریستوفر کنت بدهند که به خانه جدید آمده با محبتی که به او و خانواده‌اش کرده‌اند، همسرش از شرایطی که در ایران و اصفهان وجود دارد راضی بود و احساس خیلی خوبی داشت.  این مسأله به کریس کمک می‌کند و برای همین کیفیت خوبی را نشان می‌دهد.
,
 
,
مربی سپاهان در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد اینکه چه تیم‌های دیگری امسال مدعی قهرمانی هستند، گفت: همیشه تعدادی از مدعیان از پس کوچه‌ها می‌آیند که کسی انتظارش را ندارد. روی کاغذ اگر بگوییم استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر و حتی فولاد می‌توانند مدعی سرسختی برای قهرمانی باشند. این خیلی خوب است که تیم‌های زیادی در نبرد قهرمانی بمانند و فوتبال را جذاب می‌کند. امیدواریم این مسأله تا روز آخر ادامه داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه