اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجرد:

۲ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد توزیع شد

۲ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد توزیع شد
سرهنگ حسنوند گفت: ۲ میلیارد تومان کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: کمک مومنانه در بخش های مختلف از ابتدای شیوع کرونا با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اجرا شده که در مهرماه امسال بالغ بر دو میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا هزار و ۹۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۹۲ هزار تومان تهیه و توزیع شد که در مجموع برای این بسته ها ۵۶۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان هزینه شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: همچنین در این مدت ۱۰ سری جهزیه به ارزش ۸۹ میلیون تومان، ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان، شش هزار و ۳۴۲ پرس غذای گرم با هزینه ۱۵۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان توزیع شده است.

,

حسنوند تصریح کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس تهیه و توزیع هزار و ۸۴۷ بسته لوازم التحریر با هزینه ۵۳۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند بروجرد توزیع شد.

,

وی با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: از دیگر اقدامات کمک مومنانه که با مشارکت خیران انجام شده، آزادی زندانیان است که در ماه گذشته چهار زندانی جرائم غیر عمد با ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: در این مدت نیز سه منزل مسکونی برای محرومان با هزینه ۲۵ میلیون تومان ساخته شد، همچنین پنج میلیون تومان لوازم خانگی نیز در این مدت به خانوارهای نیازمندان تحویل داده شده است.

,

حسنوند اظهار داشت: در مجموع مهر ماه امسال دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه